2 glada nyheter & 2 pundare

Hej allesammans.... Två goda nyheter idag alltså! Mamma och pappa kom ju hit igår. Vi var tyvärr i Lund och tittade på sista kvalmatchen mellan Hallby och Lugi så vi missade dem. Men imorse satt vi alla och åt frukost: mamma, pappa, PA, peter, jag och Elise. Satckars Johan fick åka och jobba tidigt i morse!

Mina etiketter kom idag! WIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEE Ska lägga upp loggan här snart med:) och min skatteblankett! En hel månadslön= två mammamledighetslöner ska jag få tillbaka. Och jag som var så orolig! Känns alltid skönt för då är ju sommaren nästan räddad! Kommer ju inte göra så mycket i sommar som kostar så det är ju tur det!

Men annars var dagen rörig, fylld med äckelkänslor osv...

Jag och Lisette var på Mobilia för att titta lite. Satte oss och fikade  (=Cola light numera...) på Espresso House. Jag skulle gå och byta blöja på Elise. När jag kom till skötrummet och skulle öppna dörren skrek nån inifrån bara "upptaget". Eftersom jag aldrig varit där förut visste jag inte hur det såg ut därinne!!!! Väntade inte snällt utanför mer än 5 minuter sen gick jag in på damtoan och bytte ståendes på Elise. Sen gick jag tillbaka och städade undan medan Lisette bytte på Melker. Börja tycka att det tog lite tid och skulle gå och möta upp dem vid toan. Då kommer en tjej i 17/18års åldern och en kille i 35årsåldern ut från skötrummet. Han vinglade som fan så de hökk hårt i varandras armar. Han hade en liten pappåse i handen hårt hopknycklad. Trodde han var skitfull så jag gick efter. Sen fattade jag ju trög som jag är att han var sÅååååååååååååååååååååå påtänd! Fick sån obehagskänsla eftersom tjejen var så ung. Följde efter dem utåt för att se var de tog vägen och försökte hitta en vakt! Ärligt talat! Hur kan man PUNDA inne på en barntoalett. Trög som jag är hade ju inte jag fattat att de blåa ljusen som finns inne på vissa toaletter var för att pundare inte ska kunna hitta sina vener. Är ju inte riktigt inne på den banan som sagt! Blev så äcklad och förbannad och insåg ju att det var dem som var där inne när jag och Elise var på väg in för att byta blöja!!!!! Det fanns nämligen en toalett innaför dörren till skötrummet där de sedan hade gått in. Och Lisette var därinne och bytte på Melker när de kom ut. Hittade både blod och kanyler inne på toans golv! FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad arg jag bvlir. Tänk om ett barn skulle krypa på golvet medan mamman byter på ett mindre barn, hittar knaylen, leker med den...osv... Tänker ringa Mobilias ledning och kräva att man får hämta ut en nyckel till det rummet för att folk ska se vem det är som ska gå in där! För jävligt! Annars går jag till tidningen! Är sååååå upprörd!
Vilka jävla idioter det finns....

Det sjuka är att vi skulle till Lund sen på kvällen för att möta upp Johan och gå och titta på handboll. Vem sitter inte på bänken helt däckad och höga som bara den andra än de jäkla pundarna??? Hade sån lust att ringa polisen och anklaga dem men vågade inte när jag hade Elise med. Då önskar man att man hade haft mindre flashig vagn om inte annat!

Ja, ja...grubblar en massor över det här som hände. Blev arg, förbannad, rädd, äcklad och samtidigt kände jag bara att det var så himla tragisk situation. Speciellt för den unga tjejen!!!

Ja, usch nu ska vi ut och gå en sväng med lillan och fixa lite ärenden. Skriver mer ikväll med bilder osv....

KRAM från upprörd Klara

Kommentarer
Postat av: Annica

Fy vad obehagligt. Usch och fy, bara ryser vid tanken på vad som skulle kunna hända. Tycker verkligen att du ska ringa och se till att man får kvittera ut nyckeln på något sätt. Samtidigt är det så himla trist att det ska behöva vara så.

2008-04-10 @ 21:23:47
Postat av: Emma

Nä,de var inte där också?! Så himla obehagligt... Att hämta ut nyckeln låter som en bra idé tycker jag! Sov gott o hälsa päronen! Kramis!

2008-04-10 @ 22:02:27
Postat av: Cathrine o Henry

Men fyyyyyy!!! Vad obehaglig situation!! man blir verkligen mörkrädd!!! Hur är det möjligt att så unga människor börjat med sån skiiiit!!!! Och som du skrev...tragiskt!

Puss

2008-04-11 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0