starta eget dag och febrig elise

...går inte ihop! Men som tur var hade snälla Tina hand om Elise idag. Tråkigt nog var hon inte i sitt esse men det hade gått ok i alla fall. Själv har jag suttit på föreläsningar hela dagen och lyssnat, lyssnat och antecknat en himla massor. Har fått reda på en hel del och bland annat att det verkar nästan omöjligt för mig att få starta eget bidrag! Men men...är för ung och fräsch antar jag! haha
Måste med andra ord vänta med att starta mitt företag tills jag blivit arbetslös, dvs i slutet på april om jag inte har helt fel! Men kommer att starta hemsidan lite grann, måste ju fixa till den och så. Tänk bara hela tiden att så länge företaget inte är startat är den inte officiell!!!!!

nu är jag utmattad av all information så update imorgon...och då kommer mina föräldrar IGEN wiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee

Älskar sådana överraskningar!!!
godnattkram

Kommentarer
Postat av: Bella & Hugo

Hur fan hinner du med allt? Impad minst sagt. Idag har jag varit Mjölby och hälsat på Olivia och Therese, alltid lika trevligt. Hugo och olivia lekte som aldrig förr. Hugo kröp och gick omvartannat och Olivia gick och sprang omvartannat. De är så söta, pratade massor med varandra och följde varandras fotspår vart de än gick. Kul att se att de börjar gilla varandras sällskap och kunna leka tillsammans. Imorgon ska jag jobba igen, ska bli skönt faktiskt. Behöver en liten brake, Hugo hänger i mina ben och säger "mammamammamamma" hela tiden. Phuuuu. Saknar er. PoK

2008-04-08 @ 22:32:56
Postat av: Linda W

Jag fattar inte vilka som får starta eget. Är väl ingen som gått arbetslös en längre tid som vågar starta eget. Hade ju varit guld värt att få när man öppnade. Tycker dom kan puscha och hjälpa oss unga kvinnliga företagare bättre.
Hoppas det löser sig så du kan få det i alla fall.
Hör av mig ang besöket hos er.
Massa kramar

2008-04-09 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0