Till ALLA mina vänner!!!

ja!!!! usch annica! har riktigt dåligt samvete! Är urkass på att höra av mig! och det gäller ju till ALLA dessvärre! Har jag en liten sekund över från den lilla gående varelsen bredvid mig här så skyndar jag att fixa på datorn eller symaskinen  inför företaget. Har ju bara drygt två veckor på mig att göra klart allt!!!!
Sen är ju både företaget och hemsidan igång! FÖRHOPPNINGSVIS!!!

Men det vet ni ju att det inte har med er att göra!!!!!


Lovar att bli bättre. Bara allt administrativt blir klart så är det lugnt!

Men att ringa mig är ett hett tips! Kan ju fortfarande göra 2 saker samtidigt! Är ju kvinna som sagt!!!


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS mina vänner och en liten extrakyss till dig Annica!!!!


Kommentarer
Postat av: annica

Men lilla du, inte ska du ha dåligt samvete!!! Jag har bara inte velat ringa dig för jag vet att du har så mycket att stå i just nu. Men då tar jag och ringer dig senare idag eller i morgon, jag är ju sjukskriven denna vecka. puss

2008-04-15 @ 14:06:25
Postat av: Angela & Stella!

Men du, inte be om ursäkt. Så som du håller igång=) Hajjar inte att du orkar! Men det gäller ju att ligga i när man ska starta eget, inte helt lätt.
Kämpa på=) Säg till om du vill ha hjälp med ngt!!!
Kanske behöver du en liten semester snart??;)
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

2008-04-15 @ 22:26:29
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej tjejn..
jag är lika dålig jag på att höra av mig så vi får bättra oss båda två=)
jag skulle jättegärna vilja ha en grå mössa till Liam, gärna med ett moln eller en stjärna.. de kan du få bestämma=)
jag åker (fredag morgon) till småland över helgen, sen följer min mamma med ner ett para dagar men på tors nästa vecka passar oss utmärkt för en heldag eller fre.. you name it?
ni får ha en trevlig helg!!

Massa kramar
Evelina Och Liam

2008-04-15 @ 22:46:56
URL: http://www.jonssonevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0