www.klararipa.dinstudio.com

är min smyckeshemsideadress om ni undrar...
Inte så uppdaterad dock men smyckena finns live här i lägenheten. Har inte hunnit ta nya bilder eller att tillverka nya modeller än!

Men smyckena kommer att finnas med på www.missiripa.com sen under en flik som kanske kommer att heta SMYCKEn till EXEMPEL! hahahahaha


PS: Vagnen vi har eller hade i La France är ju dessvärre i La France!!!!
Om inte pappa hinner att komma hit innan. Så puckad jag var då! Hade jag bara kommit på det innan helgen hade jag ju kunnat skicka med den emd mina föräldrar!!!!!

Får sy ett fodral till Bugaboon annars! Hittar ingen billig sulky som är bekväm ju!

KRAM o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0