Allt nytt nu till hösten! Många förändringar kommer det att bli! ;)

Allt detta för att komma till det här!

Vi har köpt ny vagn, en Phil & Teds i orange! Jättenöjda är vi, bara vi får Bugaboon såld! Vilket väl inte ska vara något problem hoppas vi!

JA vi väntar ett (förhoppningsvis) syskon till Elise! Lagom till Elise 2årsdag blir det förhoppningsvis ett litet knyte till! Därför jag varit dålig på att uppdatera. Har ju varit HELT SLUT! Är i vecka 10 (9+4) nu och dags för inskrivning på måndag här i Malmö. Annars är allt bara bra med oss förutom att jag mår såååååååååå illa till skillnad från med Elise! Men men...det ska bli jättekul verkligen och jag hinner klart med lite paus efter C uppsats och hösttermin så det känns jättebra. Men man håller ju bara tummarna för att barnet håller sig där inne tiden ut och att det är friskt och spralligt! Man är faktiskt mycket mer orolig denna gången i och med att man vet så mycket mer!

Så förhoppningsvis får man möta en till liten : runt den 7e mars 2009! Can't wait!!!!


Kommentarer
Postat av: therese

då får man ju ta å gratulera till familjeökningen!!!!vad roligt för er! Jag ska hålla tummarna för att allt går bra!

hoppas att allt är bra annars(om man bortser från ditt illamående).

Stora kramar

2008-08-07 @ 16:26:49
Postat av: Anonym

Wiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

GRATTIS!!!!

SÅ ROLIGT=)

Antar att du itne hade nåra batterier i mobilen nyss=(

Men Gud så kul!!! Supergrattis!!!!!

KRAM!!!

2008-08-07 @ 21:28:52
Postat av: Cathrine

WOW!!!!!!!!!!!!!!!! GRATIIS till er!!!! Det är ni värda!!! Vad underbart!!!! Blir sååå lycklig i hjärtat!!!!! Hoppas illamåendet blir bättre snart, vet hur du mår!! Puss till er hela familjen!

2008-08-07 @ 23:55:06
Postat av: Bella & Hugo

Haha, illamående alltså. Jag ska inte skratta men fy fan jag skräktes varje dag fram till v 18, att "bara" må illa hade varit lätt som en plätt haha. Gissar nu på att det är en kille pga illamående. Welcome little BOY. PoK

2008-08-08 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0