Long time

No update!

Ja det var rätt länge sedan sist jag lade in nya bilder. Här kommer en pot pourri från de senaste 2 veckorna!


Elise har fått en keyboard! HJÄLP!  VARFÖR?????? köpte vi denna hemska keyboard??? Vet inte ärligt talat ...men en sak är säker- Axel har tagit bort batterierna!!!!


Besök hos min kusin Mattias i Eksjö...med familj! Tack för underbar middag!


Och HUR söt får man lov att vara????? LISA är så sööööt! En kopia av vår mormor i unga dagar!


Elise satte sig på altanen på golvet hos sin syssling Lisa för att äta välling. Sådana sockersöta skruttor!


Elise är på After Work på Hotellet i Eksjö! Sådär kul tyckte hon att det var!


Hennes mamma tyckte det var desto roligare! :)


Johan med sin bästis Fidde!


Elise och farmor Annikas disko där man får busa HUR mycket man vill!!!!


Ja, Buggan funkar på en hage med! Eller INTE! Magen syns lite redan oups!


Elise sov och vi hoppades på att det inte skulle komma några arga tjurara! HEEEEEEEEEEELP!


Min skrutt!


Vilket paradis denna sommar!


Cilla och Elise posar!


Fidde och Cilla posar!


Farmor och Elise är ute på vift och busar!


Faster Maja kom ju på besök i några dagar! Falsterbostranden blev det en dag! Mycket vågor !


Mjukglass på kvällen efter jag hade jobbat klart! I Limhamn har de goooooda mjukglassar!


Elise har ju lärt sig att flörta! Som vi skrattar åt hennes flörtar!


Coolingen och pappa på väg mot glassbaren!


PUSSSSSSSSSSSS min älskade faster Maja!


Man kanske inte behöver stoppa in hela struten i munnen samtidigt fröken Elise???


PUSS


Öresundsbron är ju faktiskt magnifik!

Pappa och Elise på Skånes djurpark. Pick nick har pappa Johan fått packa ett antal gånger denna vecka då jag har jobbat!

Ellen och Tom kom ÄNTLIGEN hit på besök. Men kameran strulade såklart bara därför. Tror de har fått fler bilder!


Elise gillar mammas Reebok! Hon är avundsjuk på att hennes är bara VITA...MAmmas är ju faktiskt SILVRIGA!


Ungefär så här stora är mammas fötter! KUL! not!


Elise har visst lärt sig att kolla i spegeln när man säger " Vad fin du är! Har du tittat i spegeln?" Hahaha


God morgon bloggen!


Jag har fått 2 tofsar nu! Har ju massor med hår!


Det var alla bilder för nu men det räcker väl!

NATTI!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan mina favoriter! Sitter på jobbet för tillfället.. Ville bara säga att jag är hur glad som helst för er skull! Saknar er jättemycket!! Puss och kram

2008-08-08 @ 10:23:51
Postat av: best vitamin c serum

get the greatest hyaluronic acid vitamin c serum around


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0