helt KNÄCKT!

Önskar att det vore en ordvits och att det hade med knäck, kola och julgodis att göra....men NEJ!

Har gråtit en hel del här. Lisette ringde som hastigast efter att ha hört av en kollega att hon inte rekommendarades att flyga...

Ringde till slut förlossningen och pratade med två barnmorskor och en läkare. Jag får alltså inte flyga ner till Frankrike i jul. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen just nu men är bara såååååååååååååååå ledsen. Hela julen är helt förstörd! Önskar att min positivism skulle komma in i dessa lägen men icke sa nicke! Är bara så jädrans ledsen över att nästa onsdag skulle jag få träffa mina älskade föräldrar och syskon, och nu bara spoljerades ALLT!

Tur att Lisette ringde för om jag ska vara helt ärlig hade jag inte haft en tanke på det själv! Läkaren sa att hade de vetat hade jag inte fått flyga för en vecka sen heller....tur att allt gick bra!

Förstår dem självklart eftersom som läkaren sa är det ju aldrig bra att starta en förlossning ens här hemma i v.29, och om man då tänker att man sitter i ett plan, utan läkare och beredskap finns det inte så stor chans för barnet att överleva! Dessutom täcker inte försäkringen det och jag skulle alltså få stå för det hela själv kostnadsmässigt!

Alltså får jag nu inte fira jul med min familj, Elise får inte flyga i jul som vi har pratat så mycket om (hon gjorde senast vid lunchtid så med handen att ett plan lyfte när jag sa "ska vi flyyyyyyyga?"). Är bara så jädrans ledsen och knäckt! Hela julen jag hade föreställt mig bara är väck! Detta på grund av dessa jädrans prematura värkar!

PISS PISS PISS

Kommentarer
Postat av: Annica

Men älskade vän, fy va pissigt. Men du får tänka att det är det bästa för din lilla i magen. Men jag förstår hur himla jobbigt det måste kännas, du som värnar så om besöken hos din familje. Fy och usch. Du får be din familj att flyga upp till dig om det är möjligt.



lite värmande kramar till dig.



puss

2008-12-06 @ 14:08:09
Postat av: nikita

hej, kika gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort värt 200:- hos Klkids

dem har kläder från bla, idat,molo,katvig,diesel mf

=)

2008-12-06 @ 17:51:37
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Hanna Nilsson

vännen....usch va ledsen ja blir för din skull när ja läser..vet inte om ord kan värma din situation just nu, men ja tänker på dej och tror att du ändå kommer att få en härlig jul..även om de känns jobbigt just nu. Hoppas ni alla mår bra annars..hälsa johan och din lilla sötnos från mej!! Massa kramar

2008-12-07 @ 09:09:46
Postat av: Annika

Men stackars dig vännen, men som sagt det är säkert det som är bäst för dig och den lilla i magen.. Men verkligen tråkigt när man sett fram emot att träffa familjen. Hoppas de kan komma över till dig snart i stället

Kram Kram

vi Hörs Annika o Hugo

2008-12-07 @ 14:00:03
Postat av: Linda

Men stackars gumman!!!

Jag lider verkligen med dig, vet ju hur svårt ni har haft för att planera julen.

Men bara bebisen mår bra o stannar ett tag till är ju superviktigt!

Ta hand om dig nu o ta det LUGNT!!!

Pussar

2008-12-07 @ 20:34:16
Postat av: Cathrine

Åh!! Gumman!! Vad ledsen jag blir!!!! Såååå ledsamt för er!!!!! önskar jag kunde trolla dit er!!!! STOOOOOR KTAAAAAAM o PUSSSSSSSS!!

2008-12-08 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0