sjukstuga hela dagen!

Det värsta har lagt sig, Elise har inte kräkt något mer- som tur är- men Johan tog vid för att göra ett nytt inslag i den "sjuka mannen"...ja, ni alla kvinnor där ute fattar kanske vilken sjukdom jag menar- den manliga sjukan!!!! No offence men den är ju sååååååååååååå mycket värre än den kvinnliga magsjukan :) Nej, men Johan har varit uppe hela natten och faktiskt varit dålig. Men har verkar må bra nu igen, så det var en snabb virusvariant detta. Peppar peppar så har jag klarat mig! Det värsta av allt var nog egentligen att Sanna skulle ha kommit hit idag för att sova över- vi som inte har träffats sen den 19e augusti förra året! Tänk att man till och med kommer ihåg datumet! Men som sagt inte kunde hon komma hit mitt i denna infekterade lägenhet! Så himla tråkigt bara! Men vi ska förhoppningsvis ses lite på fredag och sen gå på Elise lussefika på dagis mellan 14-16 :). Skriver ju tenta på morgonen med.

Med allt som hänt idag kan jag väl inte påstå att jag fått något gjort vid symaskinen- lite hemskt eftersom jag ser detta som min chans att få vara med i Family Living! Men lapptäcket blir i alla fall klart ikväll, lägger in bild snart. Måste skynda mig om jag inte vill missa de desperata hemmafruarna!

Kolla bara stilen Elise hade i söndags vid sin tupplur, hon låg såhär i sängen i 1,5 timme...aj aj aj för hennes knä ....



Ses senare ikväll då!

Tjolahopp tjolahej!


Kommentarer
Postat av: Den manliga sjukan

Kvinnor pratar om att föda barn heter det, jag vill bara förtydliga att min lilla virusinfektion var bland det värsta..=)

2008-12-09 @ 20:51:27
Postat av: Klara

sällan då!!!!!!!!! att man skulle få det svaret av ens sambo...som "Råkar" vara man!!!

2008-12-09 @ 20:57:20
URL: http://pippivogel.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jag har en likadan man hemma! Dom är faktiskt sååå sjuka när dom är förkylda ;)

Skön stil hon har den lilla tokungen!

2008-12-10 @ 12:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0