systuga & tenta

Har suttit uppe nu och sytt lite saker som folk ville få skickat hem till sig! Det blev två par jeans med knälappar, en mössa med fleecefoder och ett par mjukisar i samma tyg...hrmmmmm gissa vem som ska få dem i julklapp (ledtråd: byxorna är lite extra långa!!!!)

Nu är det dags för sängen för imorgon kl 08.40 ska jag träffa en lärare på Malmö Högskola för tenta där. Har fått ordnat så jag får göra den i Malmö istället nämligen.

Imorgon är det fullt upp! Tenta, förhoppningsvis en snabbvisit av Sanna, lussefika på Lisans dagis och sen kommer familjen Hökis på besök!....


GODNATT!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lycka till på tentan! Jag ringer i helgen, det verkar som du/ni har haft fullt upp:) Kram på er!

2008-12-12 @ 09:41:08
Postat av: Bella & Hugo

Åhhh vi är förväntansfulla, jag kanske lite mer än Hugo men ändå ;-) Jag har fått satans foglossning, har varit hos sjg och beställt ett bälte som ska avlasta, hoppas det hjälper. Vad skönt att läsa att du mår lite bättre, gillar idén med att ni ska vara hemma i er lugna vrå i jul, det är helt rätt. Jag slår en signal snart, nyheter. PoK

2008-12-12 @ 09:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0