cha cha cha?????

Nu har hela familjen haft kul här hemma och dansat runt i vardagsrummet. Om det var en cha cha eller en samba det vet jag inte...nog inget alls...men kul hade vi. Skaka rumpa har vi i alla fall gjort till takter från sydligare breddgrader men även i hip hop stil. Elise gillar musik det är bara att konstatera! Vi andra med för den delen!
Som ni förstår börjar vi bli piggare... men snarare tack vare Iprenen. Mina mandlar ser fortfarande för JÄVLIGA ut! Såriga och lila på vissa ställen (inga mer detaljer- jag looovar!)

Det blev i alla fall bad för sessan här innan idag och jag behöver inte förklara närmre, men det blev akut upphopp från badet efter en liten Eliseincident!!!! hrmmmm, aldrig hänt förr men det har man ju i och för sig väntat på nu i elva månader!

image17
Glad var hon innan vi ryckte ut henne från badet i alla fall!

Sen blev det VÄLDIGT tyst igen och då kan man verkligen ana att något lurt är på g.... Elise hade fått tag på ett äpple i fruktskålen och det satt hon tyst och knaprade på bakom en stol.

image19

    posar snyggt ska man göra när man äter äpple!

Sen bar det av på upptäcktsfärd till Malmborgs (vår ICA affär alltså!). Fyra paket tyngre begav vi oss hem igen, tittade på film och som sagt dansade vi runt här hemma!

Nu är det Elise nattning på g, ska börja 5 min metoden idag- hon måste kunna somna själv när vi kommer till Frankrike. Får väl se imorgon om vi har klarat av att lyssna på hennes gråt!?!

Nu ska jag sy som tusan...har en massa projekt på gång.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0