Resfeber

Ja man kanske borde komma igång med packning istället för att sitta här...men men stressar ner på detta sättet, sen kanske jag måste sy en timme eller två innan jag kommer igång ordentligt! Måste ändå vänta på att tvätten torkar innan jag börjar packa! Men kl 6 ska vi upp imorgon. Kvart i sju går bilen till stationen o sen Köpenhamn med tåget över bron! Vilken härlig morgonresa!

Var ute och gick en promme med Elise i den gamle vagnen (läs: Johan åkte till jobbet med den andre!!hrmmmm...) Skapligt irriterad var jag kl 07.11 när jag kom på att vagnen var i bilen och inet i källaren. Det betydde ju att vi inte hade åkpåse eller diverse tillbehör med oss...men vi klarade oss fint som vanligt. Fleeceoverallen åkte på och en tjock filt under och en över åt lilldamen! Vilket underbart väder idag, klarblå himmel och strålande solsken. Ett väder vi beskådar alldeles för sällan här i vårt älskade Svearike.

Lunch intogs på Lighthouse café tillsammans med Axel. Bara man ger Elise lite bröd är hon nöjd. Har vant mig vid att säga det jag beställer till lunch och sen "har du något extra bröd jag kan få köpa??" Men inget mer bröd blir det här. Elises mage mådde väl sådär av allt bröd stackaren...så ikväll blev det lite skrik och gråt! Dumma mamma!!!

image66
Ja, där borta ser man till och med Köpenhamn på andra sidan vattnet! Vilken underbar dag!


TURNING TORSO

image67
Mamma & en sovande Elise posar...

   








Lillfisen somnade gott sen i vagnen.... och sen bar det hemmåt efter lunchen, med en liten paus på H&M där jag köpte jeans till ELise. Tänkte att det var slitstarkt nu när hon kryper överallt. Velourbrallor är ju totalt värdelösa då!

Men nu tvättar jag satan så jag har något att packa ner åt oss...och nu är maskinen klar...så ADIOS AMIGOS!

Good night, sleep well, see you tomorrow...



Kommentarer
Postat av: Angela & Stella

Vilken sötnos=) Och orange napp oxå, matchigt värre;) Stella som bara tar de fula rosa napparna=) hehehe.
Ha det wonderful nu, knäpp massa kort o blogga=) Hehe!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

2008-02-25 @ 20:07:00
Postat av: Cathrine o Henry

Ni är sååå snygga, baby!! ;-)
Ha det gôtt nu, njuuuut och så hörs vi hemma sen!! Kommer kolla bloggen hela tiden!
Pössisar till er!!

2008-02-25 @ 23:06:13
Postat av: Linda

Hoppas ni får en underbar semester hos mamma och pappa. Passa på och njut och försök få en liten stund för dig själv!
Följer era äventyr här ;)
Puss på er

2008-02-26 @ 14:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0