Sjukstugan X 3

Ja att man kan lyckas så väl alla tre att få halsfluss är ju helt otroligt...men men det är ju sånt som händer.
Natten har inte varit speciellt rolig, en vaken Elise (en liten minihäxa som bara går och bär på viruset men som inte har halsfluss själv hehehe), och två rätt sjuka föräldrar.

Men nu har vi alla fått Kåvepenin så vi ska bli friska nån gång kanske under Johans sportlov. Hade ju varit kul om vi orkade ta oss utanför dörren nån dag!

Bara vi är friska till nästa tisdag för då bär det av till Franska RIvieran! Elise, jag och morbror Axel ska dra ner en sväng och hälsa på Elise mormor och morfar. Ska bli jätteskönt med lite avlastning... och underbart att få träffa mina föräldrar.

Annars har helgen varit fullspeckad här med besök från svärfar och Johans syskon, Maja 8 och Affe 6. Men lite jobbigt har det faktiskt med varit, inte helt lätt när man inte känner sig 100. Allt tjo och stoj ökar ju automatiskt i ljudvolym. Men efter jag fick sätta mig en stund vid symaskinen blev allt bra igen. Sydde var sin mössa åt Affe och Maja. De blev så söta. Elise fick en med och även ett par brallor därtill.


Ja allt för stunden....

Får se vad veckan kommer att bestå av men känner mig laddad för att gå ut och gå i det fina vädret redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0