Chapeau, klack och cadillac...

Ja! Klackskor har Elise provat på igår morse framför en road morfar, morbror och mamma... hahaha Hon fick tag på mina gamla/första svarta lackskor.... och de klackade ju så roligt när hon gick runt i lägenheten att hon blev alldeles salig!




Elise nya outfit nuförtiden! Blöjan på huvudet är bland det roligaste hon vet! HAHAHA



(Bilder kommer ikväll när jag åter får tillgång till min egna dator).

KRAM sålänge nu ska jag återgå till jobbet i barnvagnsaffären!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tror jag ska köpa ett par lackskor till Emil okcså. Lite rädd att han itne kommer att klä upp dem på samma sätt som din lilla steppdocka =) sötnoselise

2008-07-03 @ 09:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0