brother Jakob and jakobina

Kalle och Kristina mötte vi upp i torsdags för att unna oss en fika! Här är bilder från dagen!


Elise borstar tänderna så hon luktar fräscht när hon ska möta upp mprbror sin!


Låtsaspäronen :Kristina och  morbror Kalle!


Hålla bådas hand såklart!


Mammas axlar är BÄST!


Elise i sin nysydda för lilla mössa! Får nog sy ännu en!

 


Ja jag har ju jobbat en hel del denna veckan! Men det är skönt och om inte annat så är det välbehövligt i vår familjekassa! Fick jobba med Paola ägaren av butiken igår. Hon har egen hemsida eftersom hon är designer för de amningskläder vi säljer i butiken. www.paolamaria.com är hennes hemsida om ni behöver kläder som funkar ypperligt för gravida/ammande mammor!!! Hett tips! Fick dessutom lägga upp lite varor där i butiken. Så förhoppningsvis kommer jag att sälja lite! Kan ju hoppas det i alla fall! det var riktigt roligt och inspirerande att jobba med Paola. Hon har ju liksom egen produktion i Turkiet av sina kläder och har erfarit både bra och dåliga saker med att sy upp kläder utomlands!
Fick dessutom reda på att jag fick jobba lite mer extra i sommar samt till hösten så det är perfekt!!!!! MONETAS!!!! Dessutom kom jag in på utbildningen så det blir franska på distans och C uppsats till hösten. Är faktiskt rätt motiverad....

Bonjour tout le monde maintenant je vais finalement recommencer à parler francais avec l'outre monde!

AUREVOIR eller som jag har lärt mina elever under min praktik: Å RÖV OAR  ja just det...det där med att inte säga fula ord inne i ett klassrum när man  är lärare!!!!!!!!!!!!!


CIAO ANCORA UNA VOLTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0