When the sun is setting in the sky...

...everybody know is partytime!
Igår kväll var vi bjudna till Kristinas familj. Vi fick äntligen träffa Kristina, Ingela (K's mamma), Kalle, Alexander (K's bror) och Amanda (K's brors flickvän) och Heidi (K's bästa vän).... och MINA PÄRON kom direkt dit från flygplatsen! De stannar tills på måndag! NICE!

VILKEN BUFFÉ och vilket drag det blev när Kristina satte på sin karaokemaskin som hon hade fått av sin familij i födelsedagspresent. Till och med Elise som somnade runt tio vaknade åter igen när Amanda och Alexander sjöng Simply the Best med Tina Turner....
Här kommer några urdrag fråån kvällens nyblivna musiker...Kolla in minerna!

Elise visar sina moves och sin fina sångröst!


Pappa och Bodil sjunger "Oh Pretty Woman".... hahaha...


Mamma och Kalle sjunger "Ooa hela natten" med EXTREMT mucket inlevelse...


Ingela (mästerkocken) och Kristina är med och kör backup moves!


Det blev slutligen en familjeaffär det här med "rätta toner"!


Nej då inte ALLS koncentrerade på texten!!!! Hahahaha


Vad var det jag sa?!?!?!?


Johan och Alexander sjöng "Sara" med Mauro Scocco... Let me put it this way: Det lät INTE som Mauro sjöng i alla fall! Hhahahaha
 

Ja som sagt det är ju bara att kolla in Kalles min i bakgrunden!!!!

Elise får uppmärksamhet...???? Nähä!!! Kolla åt vilket håll ALLA kollar! :)

CHEERS, sängdags för oss alla vid 2!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Karaoke is the shit! Ser hemsk skojigt ut. Jag är hos Sami i Norpan, vi var ute igår. Ska väl åka hemåt snart, kolla min blogg för snygga bilder från igår. De inbegriper Sami och ett par leopardskor, får inte missas! haha. Hoppas allt är bra med er! Kramkram/tant Lott

2008-07-13 @ 12:38:32
URL: http://lottelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0