finaste fröken Ripa!

Hon är en riktig missiripa denna lilla Elise!
Tina har lagt in fina bilder  (som hennes syster snällt gjort om i svart/vitt) från deras tur i malmö!



Här är Elise VÄLDIGT lik både mig och min mamma när hon var liten! Tänker speciellt på ett foto när mamma är 4-5 år gammal och tar ett dagisfoto med en docka i handen! Känner du igen dig mamma???



Kan man något annat än att pussa denna vackra mun????

Nä nu ska vi återgå till syandet, bara en maskin så vi turas om ;) resultatet publiceras imorgon


kram o natti natti

Kommentarer
Postat av: Angela

Ååååh så snyggt!!!!

SÅ OTROLIGT SÖT LILLA MissRipa!!!

Vilka bilder, modell redan som liten=)

We miss uuuuuuuu!!!!!!!!!!!

KRAM!!!

2008-06-23 @ 08:19:25
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Emma

Guuuud så fina!!!!!!!!!

2008-06-23 @ 14:44:04
Postat av: Cissi

Vilken liten sötis!! Man bara smälter.. Hoppas att Linköpingstouren går bra! Vi ses snart mina hjärtan!

Kramar

2008-06-24 @ 12:30:28
Postat av: Cathrine

Vackra dockan!!!! Lik sin mamma!!! Tänker på er massa nu, hoppas lillan är bättre!!!

KRAM!!!!

2008-06-25 @ 23:47:45
Postat av: Linda

Sötaste ungen ever!!!

2008-06-26 @ 10:58:28
Postat av: Emma & Minna

Önskar att jag hade fått träffa denna sötnos men nu kom ju alla sjukdomar ivägen... Hoppas ni mår bättre snart så hörs vi,

PUSS Mcwife with a cold

2008-06-26 @ 13:13:18
URL: http://emmahalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0