TACK TINA!



Måste verkligen ägna ett eget inlägg åt Tina! Först och främst har vi fått bo där under hela vår vistelse. Ebba har offrat sin säng åt Elise och Niklas sin åt mig. De har varit så underbara och bjudit både på sig själva men även på god mat, husrum, en himla massa blöjor (som vi fick snällt hämta vid ettiden i natt!!!!) och moraliskt stöd när Elise blev så dålig. Utan dem hade jag aldrig klarat med en så sjuk Elise. Ett stort tack speciellt till Tina som satt uppe med mig och Elise hela natten på barnakuten, som ställde frågor jag inte orkade ställa och som åkte hem och hämtade alla våra saker OCH ändå jobbade dagen efter!!!! Ja det finns inget annat än att säga TACK VÄNNEN! Som Tina så fint och onyktert (hon är nämligen på festival i Borlänge as we speak) skrev i ett sms till mig alldeles nyss: Jag älskar dig vännen!!!! Vi är ju ungefär lika sentimentala båda två så det var tur att jag slapp säga hejdå till henne!

Kommentarer
Postat av: Angela

Men guuuuud! Vilken pärs. Tur att man har bra vänner som ställer upp då=)

Stackars lillfisa=( Och dig. Kräkas e bland d värsta.

Men d verkar som ni har haft det bra annars=)

Kramar i massor från oss!

We miss u!!!

2008-06-27 @ 08:29:35
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej gumman!



Har vaknat till liv nu, blev ju lite full igår då hahahah

Nu är det ju bara att gå på det igen ;-) vi är ju på festival ;-) skitkul!



Igår såg vi manu chao, helt underbara.



Tack för ditt fina inlägg!

Som sagt älskar dig och saknar er!!! Och ni är välkomna att bo hos oss igen ;-)

2008-06-27 @ 14:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0