aj aj aj

ja det gör fortfarande ont...så självklart börjar man fundera om det "bara" var en cysta som sprack...kommer nämligen inte ihåg att det gjorde ont så långt efteråt sist nämligen...men men...

Idag har vi varit i Ystad hela dagen och tittat på handboll tillsammans med Johans bästa kompis föräldrar. PA och Libbe är för goa, som en andra familj. Alla sönerna är lika mysiga men det är Fredrik som vi känner bäst ju eftersom det är Johans bästa kompis ;-) Han är riktigt mysig och visst är det bäst med de vänner där man båda kan ha lika roligt. Jag och Fredrik passar riktigt bra ihop, speciellt vad gäller festande !!! Hahahaha!
I Ystad var det i alla fall Junior SM i handboll. Matchen mellan IFK Ystad och HP Warta var mäktig. Ett riktigt slagsmål på plan med 5 röda kort!!! och kan inte ens säga hur många gula kort som delades ut. Domarna var riktigt pinsamma, alla fel blev 2 minutersutvisningar. Skumt! Aldrig varit med om något liknande! Men en underbar dag med mycket handbollssnack och ännu fler goa skratt. Riktigt kul att träffa PA, Libbe och Peter!

image138
Elise, pappa och Libbe tittar på Ystadpågarna...

image139
En sötnos som somnade på pappas bröst mitt under den mest hetsiga match nånsin!
Tack vara hörlurarna antagligen!


Hela gänget samlat på läktaren
 
image141

Busunge som försöker sticka iväg!

image142

My love!

Men nu är det skrällarnas skräll...Carola åkte precis ut! Rätt åt henne! Men hoppas på Ola och Sussie... sköna låtar! Tycker dock inte att de slår Rongedal, för de är ju bara för sköna! Takes just a minute to like it...exactly :-)

Nu ska vi titta på "På smällen" med Katherine Heigl...vet inte alls hur den är, men verkar rolig! Får hoppas att det är skön lördagsunderhållning...

Sydde lite innan vi åkte också...hann få ihop en mössa åt Elise och en kjol åt mig:-) I lööööv overlockmaskinen...shit vad fort det går att sy nu!

Godnatt allesammans.... imorgon blir det Hem & Villa mässan i Mässhallarna ute i Västra Hamnen... Kanske träffar på Johnnie och Mattias från Room Service...de ska ju vara där!

Hörs imorgon

// KLARA & CO.

Kommentarer
Postat av: Annica

En sådan mössa vill jag köpa till Emil, den var ju suuuuperfin. Vad kostar? Puss

2008-03-08 @ 21:48:37
Postat av: Annica igen...

Dumt att skriva allt på en gång men var har du köpt jeansen dom var ju superfina. Eller så är det din lilla modell som visar upp dem alldelse förtäffligt bra =)

2008-03-08 @ 21:49:54
Postat av: Annica here we go again....

Du var ju inte online nu så jag skickar iväg en fråga till. Vad fick du betala för din overlockmaskin? Vilket märke blev det och vilka valde du emellan? Varför valde du den du valde =)? puss puss puss puss och lite kraaaaaaaaaaaaaaaam

2008-03-08 @ 21:51:53
Postat av: Angela & Stella!

HRm, verkar vara skumma domare. Hade jag suttit på läktarn hade jag nog blivit på tok föööör förbannad och skrikit mig hes. hahaha....
Superfin mössa till lilla damen. Är tröjan hon har på sig oxå ett utan av hennes mammas mästerverk?

Hoppas du mår bättre och att du får sova gott inatt=) Eller sitter du kanske uppe o syr på din "nya bäste vän" ;) hehe....

Kramen!!!

2008-03-08 @ 23:32:44
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Cissi

Hejsan!
Passar på att skicka en liten hälsning innan jag åker.. en timme kvar:) Jag tycker det är ett väldigt bra initiativ att du skaffat bloggen så att man får uppdateringar om läget i Malmoe:) Ha det jättebra och ge Elise några extra pussar från mig på söndag:) Hälsa Johan! Saknar er! Puuusss & kkrraamm

2008-03-10 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0