feber...

Stackars lillan har feber idag. Själv har jag mest suttit och pulat med företaget efetrsom hon sovit i små omgångar. Har anmält mig den 8e april. Då blir det starta eget dag på biblan i malmö med alla inblandade! Bra att det är mellan 9 och 15.30 en tisdag! VEM har barnvakt då?????? Nån som kan tipsa om en barnvaktsförmedling!!! haha nej men seriöst! Vet inte hur jag ska lösa det än! Får väl se! 2 veckor dit i alla fall!
Har suttit mest i telefon hela dagen. FSK, AMS, kommunen...ja och elise får inte dagisplats förrän den 1 jUNI.... IDIOTER! kunde de inte hört av sig tidigare så man visste det innan att man inte kan räkna med plats förrän 4 månader efter önskat datum! SHIT Sverige ibland alltså! Då är det ju bättre att ligga 4 månader före.... Hur ska detta lösa sig! Det vet INGEN i dagsläget kan jag ju bara säga, för dagarna räcker ABSOLUT inte så länge!!!!!

Hörs sen då!
Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen! Trist med dagisplatsen... Jag o Ebba kan passa Lisen den 8:e! Har pratat med min kära mor också,och hon var ledig då så hon kan också hjälpa till! Och moster Matilda kan nog också rycka in! Lite tufft att va själv med 2 vildingar;) Puss

2008-03-25 @ 18:19:43
Postat av: Angela & Stella!

Men gud... är man inte lovad plats? Fast kanske på ett dagis längre bort? Kolla upp det.
Vi fick svar igår. Stella har fått plats from den 1 sept=( ihhh.... vill nästan inte... Men men.. får se hur vi göt, det var itne heller det dagis vi önskat som försahandsval.
Kram på er. Och hoppas att febern e borta imorn=)

2008-03-25 @ 22:36:47
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej!
Oj då med dagis plats, tråkigt!
Men du kolla upp nåt annat dagis!!
Kanske finns.... håller tummarna!

Kram

2008-03-26 @ 14:01:29
Postat av: Charlotte Ricquebille

Har läst typ hela bloggen nu (på arbetstid). Jag är så imponerad av dig. Du är grym. Säg till om du behöver PR råd framöver för ditt fina företag. Ska bli mycket spännande att se hemsidan.
Massa kramar till dig och min namne.

2008-03-27 @ 11:05:52
Postat av: Annica

Hur är det med strumpafia? Hoppas ni mår bättre, men jag kan inte annat än att undra...kram kram

2008-03-27 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0