helt slut!

Idag har vi hunnit med mycket.

Gått in till stan med Emma och Ebba, shoppat lite presenter till Elise 1årsdag på söndag, lunchat, fikat, åkt till färgaffären och köpt kontaktpapper, inom IKEA en sväng och hem och sytt skallror för hella slanten....piew vad trött jag är nu...men har idéer så det sprutar ur öronen, därför KAN jag inte gå och lägga mig än...dessutom är det sista dagen innan helgen jag kan fixa. Men har sagt till Johan att under hans påsklov blir det nog en del symaskinsparkering för mig. Måste ju komma igång på riktigt nu!

Här är lite bilder från idag i alla fall!
KRAMS o nattinatti

image149
Elise och Ebba på Bageri cafét! Mums vad Elise åt...Ebba såg mest chockad ut överhur mycket hon fick i sig:)

image150
Elise hade roligt på IKEA. Jag bäddade lite så hon kunde sitta i vagnen men hon ställde sig upp och tyckte det var JÄTTEKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!

image151
Och såhär roligt var det att äta tyckte hon.... Busunge är hon allt!


Kommentarer
Postat av: Linda W

Gud vad du är effektiv... fattar inte hur du orkar!!
Får du med Johan frivilligt till Ikea, i så fall kan du ju vara glad. Ska försöka få med Christian på söndag, men det går väl inte.
Puss på er

2008-03-12 @ 13:11:21
Postat av: Emma

Vännen,var får du all energi ifrån?! Jag var helt slut efter vår standag... Orkade knappt resa mig från soffan!

2008-03-13 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0