Måndag / påsklov

Ja denna veckan är det lyx eftersom Johan har lov hela veckan och är hemma.... Avlastning men även att vi alla tre får spendera lite tid tillsammans en vanlig vardag!
Håller på för fullt med hemsidan och har faktiskt kommit en bit på vägen men måste fixa och bestämma mig för vilken logga osv för att komma igång helt. Ska ta kontakt med ALMI företagspartner idag men även FSK eftersom jag börjar undra lite om jag får behålla samma SGI om det kommer ett knyte till inom 2,5 år eller om den försvinner om jag startar eget! Mycket man måste tänka på men det avgör ju en del.
Jag kommer ju att plugga 100% på distans franska 3 innehållandes en C uppsats i höst. Delvis för att nån gång i framtiden bli klar med min lärarexamen, delvis för att vi ska klara oss under tiden man startar eget. Har ju en termin CSN kvar som tur är!

(Skrattar för mig själv eftersom Elise sitter och VRÄKER i sig en påse med äppelchips, torkade äppelskivor... hon tror att jag inte ser henne...hahahha)

Ja, i måndags bar det av på OOGLY BOOGLY. På Palladium här i Malmö hade de en föreställning som gick ut på att man släppte in bebisar mellan 12-18 månader i ett stort uppblåsbart tält. I tälten fanns fyra dansare som härmade den minsta lilla rörelse och ljud som bebisarna gav ifrån sig. Det var kul att titta på. Tror inte att Elise kommer att få problem på dagis...hon satte sig mitt i ringen och skrattade och hade sig fast än det bara var okända människor. Sen blev det snöstorm när vi gick därifrån...helt märkligt solsken och fint väder på morgonen och snöstorm och kyla på eftermiddagen....
image189


image190


image191

En liten pojke vi träffade på Oogly Boogly....Han fyllde också ett den 16 mars!!!!!!!!!!!!!!!! och hette ELLIS!!!! helt sjukt!

image192



Ellen åkte tyvärr tillbaka till London på eftermiddagen och Axel till Simrishamn. Men honom träffar vi ju i helgen igen!!! Ska på konstutställning på lördag i Simrishamn tillsammans med mamma och pappa som kommer från Frankrike för att fira påsk med oss :) jippiiiiii Kalles flickvän Kristina kommer även hem från London så vi kanske får möjlighet att träffa henne med eller ta en fika:) Vore ju kul om hon fick träffa lillan när hon är vaken!!!! Sist sov hon ju!

image188

Lite bilder från vad som försigick på kvällen efter Elise gått och lagt sig...hrmmmmmmm Hittade en mössa som jag köpt till henne....den snyggaste nånsin...kankse kan vara nåt till påsk by the way!!!

   
Det var ju fler som var otroligt söta i denna och i Elise drakdräkt hahahaha

Ja det får nog vara lite som räcker för dagen...hinner inte uppdatera dagen igår. Umgicks med Lisette här hemma och myste med Melker. Köpte påskris och små kitschiga fåglar att sätta i...

Natten har varit lång. Har sytt 31 mössor!!!!!!!!!!!!!! och tre par byxor...den som väntar på nåt gott...kommer på hemsidan snart!


CIAO BELLI!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kortet på dig Klara borde ju vara årets påskort ju!! Haha, så söt så.
Vad mysigt nu verkar haft på kalaset.
Ha en underbar påsk med nära o kära.
Och snart ses vi väl, för ni skulle väl komma hitåt om några veckor... va kul!!
Kram på er

2008-03-19 @ 15:56:26
Postat av: Emma

Hahaha vad söta ni är i era mössor=) 31 mössor var verkligen inte dåligt!! Jag tjingar en av dem!! Vi kan väl höras i dagarna! Massa kramar!

2008-03-19 @ 15:56:44
Postat av: Angela & Stella!

Hahahahaha!!! Vilekn snygg mössa? Sånna får du nästan börja producera i sälja=) haha!
Håller med ovan skrivare. Årets påskkort=)

TACK för det superfina paketet idag;) Haha... Han som lämna ut det på posten smålog ltie när han lämna över det. Haha!

KRAM! Hörs ikväll!

2008-03-19 @ 16:29:12
URL: http://minstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0