Nostalgivecka...

Ja denna veckan tänker man absolut tillbaka ett år... förstår inte var tiden tagit vägen... Nu är det snart ett år sedan man såg henne för första gången... och såhär söt var hon redan då:

image152

Jaaaa förstår de som vill ha hur många bebisar som helst...man kan ju inte annat än att bli sugen på fler när man återupplever känslorna man fick då! för en så liten krabat! 

Ja ja lite nostalgisk måste man ju få vara...men vad allt var mycket lättare då! Kan fortfarande INTE förstå de som säger att småbarnslivet är jobbigt. Eller snarare spädbarnstiden. Jag hade det som i himelen och kan då inte klaga, hoppas man får det likadant nästa gång. Självklart så hoppas man ju att det blir en nästa gång. Man ska aldrig ta något för givet, och även om många inte vill prata om detta så är det kanske så för oss. Vi får anse att Elise är ett litet mirakel. Ni som känner oss väl vet ju varför så det behöver jag inte ta här men vi håller tummarna för att det kommer ett syskon nån gång i framtiden såklart. Man ställer in sig på att det kanske inte kommer gå för att inte bli besviken, samtidigt som jag vet att jag skulle bli helt förstörd. När man själv är uppväxt med tre syskon då vill man ha flera barn. Det är underbart med syskon. Man vill ju inte ha barnen för glest helelr, kul om man kan ha saker gemensamt hela livet. Jag skulle nog vilja ha 3 sammanlagt. Underbart med stora familjer med VÄLuppfostrade barn :) hehe, eller hur mamma????  och pappa????

Elise har kört runt Herr Nilsson i sin gåvagn och har busat runt här hemma. Så härligt att se henne busa! Hon kröp upp i det som jag hade ställt bakom soffan och som tillhörde den andra vagnen. Måste ju ta bilder på den och lägga ut den på blocket.... Såhär såg det ut när damen var i farten...

image154


         


image160

Jaha dagen idag har varit blandad. Varit hemma mestadels eftersom det har regnat och varit solsken var och varannan minut. Så fort jag skulle ut med vagnen började det regna...suck! Men Elise har fått titta på barnprogram idag och det verkade hon gilla...haha

Men hann trycka lite tröjor, sy fler skallror och trycka en lampskärm! NICE!

Kom ut en kort sväng eftersom Elise har sparkat sönder Johans glasögon. Så for iväg för att prova bågar. Jag hittade ett par som påminde mig om de som pappa hade när jag var liten.....80 tal here I come!!!

image153

Här är lite bilder i alla fall... kommer fler bilder imorgon på kläderna och lampskärmen.

Ha det gött nu ska det sys sufflett och gardiner!!!
JIPPIIIIIIIIII
KRAM allesammans

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella!

Ja men gud... tänk att ett år går så fort. Helt otroligt!
Minns nör vi pratade om uppsvällda fötter, hahahaha! Tänk vad ALLT var SÅ värt det. Våra små pyren, som känns så stora nu=) Härligt!!!

Stella har (såklart) oxå dom där byxorna, och de röda;) hehe... Snygga!

Hoppas att syjuntan går bra ikväll=)

Kramen!!!

2008-03-12 @ 22:10:35
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Sanna

hej min darling!

Det ar helt sjukt att ett ar kan ga sa snabbt. Tyvarr kanns det som ett forlorat ar (for mig)eftersom jag bara traffat er lilla diamant en enda gang. Langtar tills vi ses igen och hoppas jag far stanna hos er ett litet tag nar jag kommer o halsar pa sa jag far lara kanna Elise mer an bara genom kort! =)

Saknar dig! Halsa Johan, Petter halsar till er bada!
Manga pussar och kramar din Sanna

2008-03-13 @ 10:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0