Små sniglar utan slem....

Ny design så lämna spår vettja! Tänkte bara skriva till alla er som är här men som inte lämnat något spår efter sig.... som små sniglar utan slem! :) hahaha Nej, men det var visst en del som inte hade sett att man kan lämna kommentarer på inläggen. Så feel free! Alltid roligt att läsa vad ni tänker på osv :) Man gör det i alla fall längst ner på varje inlägg genom att klicka på KOMMENTARER. Kul att veta vem som är här och tittar också i förebyggande syfte ;)

Har ett annat litet problem och det är mina franska vänner som inte fattar ett SKIT av vad jag skriver...förutom titeln på kategorin som berör bröllop..... ni kanske förstår att det var några som har hört av sig angående detta...måste nog därför lägga till så att de förstår att INGET är bestämt än!!!! Orkar dessvärre inte skriva varje inlägg på engelska, franska och svenska... Men nån gång ibland kan man ju bjuda på sig själv och översätta en liten skvätt!:)

Jaha nu bär det i alla fall av till STOFF & STIL måste inhandla lite smått och gott så jag kan starta min lilla verksamhet!

Ha en bra dag allesammans!

KRAMAR från oss tre, eftersom Johan är hemma och är sjuk!

CHRISTINA et NATIVA: Bon maintenant je vais reprendre ca en francais sans c cédille.:) J'ai juste dit aux gens qui ne savent pas qu'ils peuvent laisser des commentaires, qu'ils peuvent le faire en bas de la page chaque fois. Je vais essayer de mettre des trucs en francais mais ca prend tellement de temps a tou traduire chaque fois !!! Mais Chris, les plans de mariage ne sont pas figés donc ne t'inquiète pas. Je te préviendrait puisque peut être que tu seras celle qui devra coudre la robe (au passage, elle sera toute simple!!!:) ) Mais sûrement l'été prochain dans l'arrière pays suédois chez les grandparents de Johan. C'est tellement mignon près d'un lac mais on n'a rien décidé encore! Juste pourque tu saches!
Bon je vous embrasse très fort en attendant de vos nouvelles..... BACINI

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella!

AAahhhh... Vill oxå gå på Stoff o Stil. SÅ orättvist;)
KRAM KRAM!!!

2008-03-06 @ 10:36:49
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Linda W

Välkomna hem!!!
Tråkigt att ni är sjuka, hoppas ni kryar på er!
Har ni förresten tänkt komma på Johannas 25-års fest, i så fall kan vi ju gå ihop o köpa present om ni är sugna. Kul me lite party!
Måste väl återgå till arbetet... ville bara säga hej.
Puss o kram på er mina vänner

2008-03-06 @ 12:05:39
Postat av: Matedilda

Jag e snigel me slem el utan? Hmmm,,jag hittade hit igår først-så trevligt o fina billeder:) Puss puss

2008-03-06 @ 18:12:58
Postat av: Annica

Här kommer en hel hink med slem ifrån mig =). Guud så spännande det ska bli att följa ditt företags utveckling. Sen när du börjar anställa så kanske vi kan hitta på något åt mig att göra....jag kan vara anvsvarig för stockholmsbutikerna hahahaha.

Halsfluss är verkligen toppen, men jag tror det smittar via din blogg för jag har nämligen också haft halsfluss, astrist men nu mår jag bättre

Hoppas att allt är bra med dig! Men med mig är det sämre, min mage har klappat ihop helt coh det suger bigtime =(. Kan berätta mer någon annanstans än här. puss

2008-03-06 @ 19:27:08
Postat av: Annica igen....

Bilden på Elise är ju helt uuuuunderbar!!!!

2008-03-06 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0