Kvällens alster

image405

Ja igår kväll blev det ju en del sytt. Ha ju fått lite beställningar nu som kräver lite sömnad så såhär blev resultatet...riktigt nöjd!



image403

image404


Någon som är sugen????
Har fixat hemsidan nu lite. Annars har det varit träff med vännerna idag, sen Lollopard VIPkväll
Fick ÄNTLIGEN min orange traktorklänning!!!!!!



Tråkig jag är då som skriver så lite idag men hinner inte riktigt med mitt liv just nu! Har en hel del med företaget och det är underbart att det  kommit igång!!!!



GODNATT allesammans



Kommentarer
Postat av: Hanna Nilsson

Heeej! Åh va ja gillar ärliga människor, du är bara för skön! Man blir glad att läsa de du skriver..livsglädje i allra högsta glad...men de e väl just de, att de är jobbigt för en del..att andra är så lyckliga o trivs med livet! Men ja lovar, än så länge har ja inte blivit bitter..:) Mkt fina sker du har gjort, lovely! Hälsa familjen o hoppas ni mår bra! Kraaaam från jkpg

2008-05-28 @ 23:54:05
Postat av: Linda

Vilka coola tröjor!!
Pernilla fick ju en kille i måndags, så jag tänkte att jag kanske ska beställa nåt kul här snart framöver. Det är ju inga tråkiga kläder du syr!!
Hörs snart
Kram

2008-05-29 @ 12:35:13
Postat av: Annica

cool klänning....synd att de inte tillverkas i cirkustältformat....

supercoola tröjor, skulle gärna handla loss men vi sitter riktigt i klistret just nu...min arbetplats betalar för tillfället inte ut någon lön....

2008-05-29 @ 19:50:38
Postat av: Bella & Hugo

Tröjorna var jättefina, hoppas du fått min beställnng på mössan, jag har fått en bekräftelse via mail iallfall. Väntar med spänning... hihi. och så går det och blir 100 grader varmt nu, typiskt.

Vad händer i helgen då? Vi åker nog till landet och badar, skönt. Kram, ps kan du messa Johans mobnr tack, di vet ju varför så det är ju ingen hemlighet längre... Buhuuuu kramen

2008-05-29 @ 21:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0