Sittdynor à la 03.30!?!?!?

Ja klockan är så mycket att det skulle vara dags för mig att vara mitt inne i min djupsömn. Konstig nog är jag jättepigg trots att klockan är halv fyra på natten!?!?!? Fattar NADA!

Var tvungen att lägga upp lite bilder bara. Har suttit fram till nu och gjort sittdynor till vagnar. Med två olika tyger, ett på varje sida för design och färgernas skull. Sen är det ju praktiskt dessutom att man kan ändra lite efter vilka filtar man vill ha i osv... SNYGGT och PRAKTISKT ska det vara. De är lite tjockare så jag tror det faktiskt är riktigt skönt för bebbarna att sitta. Får kolla imorgon då Elise ska prova sin!

image378
Mmmmmmm..Me like this fabric! (Elise har det typ överallt i sitt rum!!!)


image379

Råkade visst sy hela 7 andra  också....

Detta är ena sidan av dynorna....
image380

...och respektive baksida/framsida hur man nu vill ha det :)




image381

Har inte hunnit sy alla hålen, än så länge är de bara utmarkerade så det ska göras imorgon bitti!!!


Nej nu blev jag rätt trött i alla fall!!!zzzzzzzzzzzzzzzzzz inte så konzzzztigt!?!?!?!
Måste in nu innan Elise vaknar haha kommer vara dööööööööd imorgon men det var det ju värt!

Hoppas att Elise inte är så gnällig i natt som hon var ikväll. Lite feber och allmänt hängig....

KRAM o GODNATT igen då!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oxå sååå himla fina! Jag vill me ha en vagn att klä om ;)
Hoppas du fick lite sömn...
Puss o kram

2008-05-22 @ 10:51:01
Postat av: Annica

Jag håller med ovanstående, vill oxå ha en rolig vagn att latja med....men med fyra vagnar på ett år så tycker min stora darling att det RÄCKER....

jätteduktiga Klara, verkligen fint tyg.

Glöm inte bort att ta hand om dig, mamma anka blir orolig. puzzzzzzz

2008-05-22 @ 21:44:38
Postat av: Angela

JAG VILL OXÅ HA EN BUGABOO!!!!!!
Får bli till nästa knodd då;)
SUPERFINA gumman!!!!
Ha en härlig helg (utan jobb) =)!!!
PÖSS!

2008-05-23 @ 09:22:39
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Angela

PRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS??!?!!???!!!

2008-05-24 @ 08:25:52
URL: http://minstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0