TGIF fezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt!

Fredagen kom Erica hit på besök. Så vi tog en liten sväng och åt på Greekway, en liten grekisk restaurang nära och bra, sen blev det Bolaget. För på fredagkvällen var det FEST som stod på listan! ur att man tar med sig kamera när man bara tar ETT foto ute hehe Men har snott några av Evelina ;) Tur att nån var pigg på att ta foto!

(Vi var 9 på förfesten men det var bara Anna, Erica och jag som kom iväg till sist! Man har ju varit med i gamet förut! hahahaha)

image391
Maria, Evelina, Gordi och underst ligger jag! SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT! ahahahah

Efter en drink (läs SHOT men lika stor som en drink!!!!!) på Grappa på Lilla Torg var det dags att gå vidare till BUddha. Härlig musik men mamma som man är tänker man på omständigheterna omkring! Att gå upp två våningar för att dansa, på ett dansgolv som böjde sig för varje danssteg man tog, och gå på en toalett där man själv skulle hålla dörren som man inte satt typ ute i kön, eller över huvudtaget skulle kunna röra sig OM något hände...NJAAAAE! Det blve snabbt en reflektion och diskussion kring detta. Fick flashback från det som hände i Göteborg när folk inte kom ut! Kände mig ungefär sådär!!!! Så efter en ca timma drog vi vidare till Lilla Torg igen! MEN ja just det. Inget var öppet. Slank in på Cl&Gr som samlade alla Malmös brats! Vad kul det är att skämta med dem när de står och dansar som små brats. Man kankse tog ut svängarna i sina rörelser aningen överdrivet eller så gjorde man som Evelina som dansade på ett mycket speciellt sätt med sin väska ! hahahahahahaha

image392
Vi var ju tvugna att ta en bild på hur nöjda vi var över Budda och över att vi hade betalat 100 kronor för att gå efter en timme! hahahaha

image396
Såhär nöjda var vi på min kamera hahahaha (kvällens enda bild!!!) 

image393
På vägen hem tyckte jag lite väl synd om EVelina som hade SÅ ont i sina fötter. Tur att RescueMamaKlara hade sina Converse på fötterna denna kväll! Offrade mig och tog hennes klackar en timma! Fyyyyyyyyyyyyy vad ont det gjorde! Har blåsor än! hahaha Ericas pose avser jag mig allt ansvar från!
(idioten som är med på bild gick och pratade engelska tills han kom på sig själv och började prata skånsk! MYSKO!!!????)

Kvällen avslutades på STIPPES för mig och Erica. Blev dock inte så långvariga eftersom vi var såååååå tröta. Deckade i sängen drygt 04.00....

Ja det var ju ett tag sen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0