Where to begin???

Ja strul strul struuuuuuuuuuuuul!!!!
Först börjar dagen med att Elise vaknar redan kl 6,,,inte så sugen på att gå upp när man satt och arbetade till halv fyra i natt!!! Men hon sov ju hela natten i sin säng så det är alltid skönt. Gav henne välling och hon somnade faktiskt om till åtta så ska inte klaga. men man mår sådär konstigt illa på morgonen när man sovit för lite!

Sen fortsatte dagen i en bra riktning TILLS..... Jag skulle börja bränna ramarna och börja trycka påslakanset, tröjor, bodies, lampskärmar mm....
Jäkla skit!!!!! När jag skulle printa ut OH filmerna med mönsterna så är ju SJÄLVKLART skrivaren, scannern och kopiatorn PAJJJJJJJ! Jo men visst!!!!! Inte kunde den ens mata fram papperna!
Vad gör man då? Jo man ringer Johan som sitter bakis i Falkenberg efter en hård natt med festande med barndomspolarna. Ber honom komma hem för att åka till Siba eller whatever!!!! Måste ju fixa en ny. Kl 15 var jag hemma med ny scanner och printer!!!! Och i ren panik skapades det en UVhörna i en klädkammare i lägenhet! Ja kreativ och uppfinningsrik måste man vara!!!!! Såhär såg det ut!

image325
Jajemen en garderob kan man ha till mycket!!!

image324
Ja här satt jag och var MYCKET irriterad över mitt blomtryck!!!

image326
Resultatet av allt slit! Ska bara trycka ca 50 plagg nu också!!!! ca 20 lampskärmar och 10 påslakanset! Men det tar ju INGEN tid!
Vad härligt lugn och ironisk man kan vara sisådär en dag innan ens hemsida öppnar! hahaha

Kram o gonatt!!!

Kommentarer
Postat av: Sara å Herman

Kan förstå att du är spänd men va häftigt att det är dags nu då!! Ska hålla mina tummar och kolla in din sida redan som imorgon. Det jag sett på alla dina bilder är riktigt fina grejer!!
Good luck!! Stor kram

2008-05-04 @ 09:38:02
Postat av: Emma & Minna

Jag vill haaaaaaa, mitt habegär minskar INTE i första taget när jag ser alla härliga saker du gör. Nästan så det känns som lite hets att gå in på din sida imorgon. ska köa vid dörren, haha, spännande och lycka till!!! Många Kramar Emma å Minna

2008-05-04 @ 19:31:46
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: adele

Wiiieeeee!!!! Spännande!! Det hör ju till att det ska strula sig dag innan öppning ell invigning. Bara att hålla nerverna i schack. Håller tummarna!!!!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!

2008-05-04 @ 20:48:51
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Tina & Ebba

Hej Tjejer

Har inte kollat biljetter än, *skäms* ska kika på det...

Väntar med spänning på hemsidan, kanske kan bli din "första" kund!

Saknar er massor!!!

Kram Kram

2008-05-04 @ 21:42:14
Postat av: annica

bättre att det går illa idag än i morgon...din otur vänder nu. =) lycka till duktiga Klara!

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-05-04 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0