BM's simply the best...

BM besöket gick jättebra. Foglossning, urinvägsinfektion, för lågt järnvärde och för lågt blodtryck. Ja, vad kan man mer begära!?!?! Känns som om det kommer på sin plats att åka iväg en sväng och vila upp sig! En underbar barnmorska har jag i alla fall och tur det för det hade annars kunnat kännas lite väl tungt att allt i stort sätt var fel! Men men det är bara att ta det lilla lugna och coola ner. När hon skulle kolla hjärtljuden på lillen därinne, rörde han hela tiden på sig så hon fick hänga med med apparaturen! Helt plötsligt var ljuden borta! Jag kände i samma veva att någt skumt hände och det stämde. Lillen bytte sida och la sig på vänster sida som han aldrig gör annars. Förvärkar och sammandragningar tyder kanske på att man ska coola ner också!

Bestämde även med barnmorskan efter lite samtal att det nog var bäst att köpa en juniorsäng till Elise. Kände verkligen det i natt att jag verkligen inte orkar lyfta över henne över spjälsängens kant. Lite svårt att lyfta med knäna! Så fort det är löning blir det väl ut till IKEA om vi inte fyndar nåt fint på Blocket.

Ikväll var det lite personalförfest för Johan och hans kollegor. Mycket trevligt, hade fixat hemmagjord alkoholfri glögg. MUMS MUMS! Nu är de på restaurang och antar att de njuter för fullt av deras grekiska mat.

Är dock inte alls avundsjuk- utan bara sjuk! Fick en rejäl omgång med förkylning. Det dök upp innan jag kom till barnmorskan. Antagligen därför jag inte kunde sova i natt! Hade väl det på känn. Har haft feber hela dagen och mår piss om man nu får säga så! Vill inte vara dålig nu innan jag åker till Frankrike, vill ju bara umgås och snooooosa på Elise.

Nu kan jag inte annat än tycka lite synd om mig själv i min ensamhet och bara vilja sova. Näsan bara rinner om jag sitter upp så det är väl bäst! ;)


kram ocg natti natti

PS: Ligger Alice och Johan Palm risigt till ikväll eller? Anna gav ju gåshud som vanligt, lipade till och med, Robin var bra för att inte snacka om Kevin som är klar artist! Ja, jag pratar Idolsnack med mig själv. Får man inte det eller????

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Blev såååå arg att Anna åkte ut!!! Vad är det med Sverige!!!!grrrr



Hoppas allt är bra med er!!!sakna



Somnat på soffan nu och ska krypa ner...



Hörs!

Pussis

2008-11-25 @ 00:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0