Rykande färskt!

  
beige/svartrandig              khakigrön                         vit/rödrandig   

          
 regnbåge              svart/beigerandig         brun/vit tänder

 
  
   rosa/röd/gul/svart prick   cerise/turkosrandig     rosa/röd/gul/svart prick


Alla mössor som tillverkades igår här hemma. Elise har bara så sjukt stort huvud så det var ju tyvärr inte så många som passade henne-
de är alltså till salu (150kr) !!!!

(kommer att lägga upp dem på hemsidan som unika mössor under dagen)


Ja det ver det det!!! Nu ska det sys en massa matchande vantar till de små.
Tycker verkligen inte att det finns några roliga!


PS: Cathrine- Tänkte på den sista eller den första på rad 1 till Henry om du ville ha svart ???? 

Ha  en bra dag, snart kommer Johan hem och då ska det iväg och plocka äppel i en trädgård till några bekanta så vi kan både baka äppelkaka, äta dem och göra äppelmos

MUMS

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina mössor!!

Jag vill ju som sagt oxå ha en, har ju sagt det ett par gånger nu. Och jag har ju större huvud än Elise, så jag behöver ju specialbeställa en.

Måste bara säga det att den stora bilden på Elise är bara så himla fin (kanske har sagt det innan)

Puss

2008-10-03 @ 13:00:50
Postat av: Cathrine

FÖRSTA på första raden är perfekt!!! Du vet precis vad jag vill ha!!!!;-) Jag sätter in moneys imorgon om du kan skicka!! Super gumman!!!



Btw- jag o lilleman kommer till Lund v44 tisdag -fredag!!! Har ju höstlov då!! Kommer ti 28e på kvällen så ons eller to?!?!? OM ni inte ni ska iväg om Johan också har lov? Hör av dig om det så bokar vi in en av dagarna!! Vill träffa er!!!!!!!! Massa puss!!

2008-10-03 @ 23:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0