TOI & MOI



Här är smycket som jag beställde till Johan. Hans har ett & tecken istället för <3
Beställde det på www.sl-smycken.se En jättetrevlig tjej som har det och snabb leverans.

Tips till både Niklas (Tinas kille) och Jens (Angelas man) KANSKE!=!?!?&/&##&

Igår fick jag panik när jag insåg att jag inte hade något som längre passade med magen. Valfri klädsel är aldrig lätt men var tvungen att sy något för man är ju inte direkt rikast just denna veckan! (dessutom finns det verkligen inga coola kläder till gravida. It sucks!!!!) Men en sweatshirt klänning med stor mudd nertill. Tar bild sen på för att se den så, mycket snyggare. Ingen passform på en galge direkt ju! Screentryck över hela högra sidan som har tagit mig två dagar att fixa!
Men är jättenöjd med den faktiskt! Orange eller svarta leggings till och en långärmad tröja så är det väl klart! Bättre att känna sig bekväm i sin klädsel på en begravning ju!





Kan ju inget annat än att hålla med om att detta är STUDIEFLYKTANDE! MEN inte lätt att koncentrera sig på det jag ska skriva med begravningen i åtanke. Hela fredag har farmor Elise så jag kan plugga för fulla muggar. Nästa vecka blir det kanske LITE gjort men mest semester..... Måste boka biljett till la France. Blir antingen 24-29 november eller 1-5 december!

Tjingeling, ses nog inte här inne på ett tag nu!

Kommentarer
Postat av: Angela

WoW! Snygg pregnant brud i denna utstyrsel kan jag tänka. Detta får mig att klia i fingrarna, hinner inte med o sy nu=( Buhuu.... jag skriver faktist på min tenta Whohahhohahahah!!!;)



Hoppas ni får en fin dag imorgon och minns alla fina studer med henne! Tänker på er i denna sorg! Finns inte ord för denna smärta. Krama om och rå om varandra!!!



KRAM!

2008-10-21 @ 19:10:22
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Annica

supersnyggt!!! Tänker på er

2008-10-21 @ 22:15:50
Postat av: Linda

Vilken cool klänning!!

Hoppas det blir en fin dag idag! Tänker på er...

Hörs när ni kommer till Eksjö

Stor bamse kram

2008-10-22 @ 11:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0