duktigt

med träningsvärk har jag i benhinnorna efter alla upp och ner backar i Bokskogen. Men det skall göras om.

Ikväll var planerna att sy en himla massa kläder och mössor till Elise men tji fick jag! Overlockmaskinen är trasig IGEN! Andra gången på några månader. Imorgon ska den in på service och det tar alldeles för lång tid enligt mig att få den fixad- ca 2 veckor, sanslöst! Vad ska jag göra uten den! Det är ju hela företaget liksom. Dessutom gör den allt så mycket lättare! Får väl se, får propsa på annars att jag ska ha en ny nu tycker jag!

Håll tummarna. imorgon åker jag in med den i alla fall!

Annars är livet bra. Har gjort 4 hemtentor idag i översättning. Känns som om man inte kan franska längre ju! Helt lost! Sitter fastklistrad  vid lexikonet hela dagarna. Men 4 hemtentor är inte dåligt det! Känner mig rätt stolt. HAr till och med gjort ett schema nu inför hösten hur jag ska göra med C uppsatsskrivande mm...

ja nu är det bara att inta sängen efter CSI NY
natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0