Hösten

Är här nu...

Men jag är ju en riktig höst och vintermänniska innerst inne så det stör verkligen inte mig för att vara ärlig!
Dagen till ära var jag även tvungen att ändra layouten lite så den blir något mer höstig! Orange, brun och röd känns rätt aktuellt!

Nu ska jag en snabbis till banken (är NÅGOT irriterad på Axel som lånade mitt kort igår för att ta ut 100 kronor och har GLÖMT att lägga tillbaka det. Hoppas på att kunna hämta ut pengar från mitt bankkonto direkt med leg- tur att den möjligheten finns. Annars hade ja hungrat ihjäl!)

Sen blir det tillbaka till biblan för mer studier. Ska lämna in en uppgift som är rätt maffig idag! Måste läsa massor i boken så jag kankse hinner göra nästa del med, sen blir det att komma på vad jag ska skriva om i min C uppstas eftersom läraren vill ha ett ämna typ- i förrgår!!!!! OUPS! Har verkligen ingen aning!!!!  TIPS????


Ja ja, tänker hela tiden på Elise nu som var sååååååååååååå ledsen i morse. Tror egentligen att hon är lite krasslig. Men ska man verkligen vara hemma varje gång de har en förkylning för i så fall kan jag ju vara hemma hela hösten känns det som!!!! För det blir ju automatiskt så att jag får gå hemma. Men vi får väl se. Får ta det lugnt med henne i helgen och försöka kurera henne så hon inte är en snortös på måndag!

Missade dessutom att Elise egentligen skulle ha varit på dagis tidigare idag! Hon skulle visst äta frukost tillsammans med de andra barnen. Men det hade de glömt att skriva på vårt papper. Tråkigt nog! Nästa fredag när hon bara ska vara där till 13 eller 14 ska vi se om hon kan få äta frukost då!

c ya lata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0