Bebbe 2009- välkommen!

Ja vi är ju nyss hemkomna från Linköping och Anders Selbing! Den bästa läkare jag har mött! Jag är så otroligt glad för att jag åkte upp till Linköping för att göra denna undersökning. Tanken var att jag skulle göra KUBtest men det slutade med enbart NUPP. Riskerna var så små att läkaren sa att jag kunde göra något roligare för pengarna!
1 risk på 17000 för Down syndrom fick vi som svar. Känns rätt tryggt! Han kollade även igenom hjärta, skalle, ryggrad, magsäck, urinblåsa, lårbenslängd, mm coh allt så jättebra ut så det är skönt! Kändes overkligt att ligga på britsen igen. Trodde knappt ens att jag var gravid...hahaha! Men den lille sprattlade, hade hjärtslag på 167 slag/minuten.
Ska försöka lägga in en film från undersökningen eftersom vi fick den på DVD.





Välkommen till världen miniRipan.
Datum vi fick var 9e mars- EXAKT en vecka innan Elise 2-årsdag!


Filmen får nog komma en annan dag eftersom jag helt glömt bort hur man infogar en video! Ska man få mummybrains såhär tidigt?????

NATTI NATTI

//huvudvärkskossan

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skönt att höra att allt är bra med er och bebis 09 :) !!!!!!! En liten hälsning till bebisen, jag fick en känsla av att du är en liten kille, men vi får väl se :) Pussa storasyrran och mamma och pappa från mig! PUUUUUUUUUUUSS!!!!!!!!

2008-09-04 @ 22:02:33
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Angela

Heeeeeeeeeeeeej!!!

Du måste lägga in videon på utube först ju.... Kopiera textens som står under "EMBED" (ell ngt sådant) Och sen klistra in den i ett av de symbolerna där du skriver inlägget vettu;)

Hoppas d finkar. SÅ nyfiken på lillfisen;)!!

PÖSS

2008-09-05 @ 16:02:00
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Annica

Lille??? är et månne en lite pöjk i maga din? puss

2008-09-06 @ 18:28:31
Postat av: Sofia

Hej!!!



Åh fick nästan en tår att rinna på min kind när man såg det lilla knytet i din mage:-)

Härligt att allt såg bra ut! Fick oxå känslan att det blir nog en liten pöjk!!!



Må så gott, stooor kram

2008-09-07 @ 15:48:38
Postat av: Emma

Ok, nu när "alla" tror att det blir en pojk måste jag ju bara säga att det inte gör något bebbe, om du bestämmer dig för att bli en flicka, hehe, så att du (bebben)inte blir ledsen om vi gissar fel.. PUUUUSS

2008-09-07 @ 20:59:37
URL: http://emmahalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0