K.A.O.S

Dessa bokstäver har fått bli kvällens pyssel.... Beskriver rätt bra mina tankar just nu...



Men jag tänker på allt annat jag också ska hinna med innan bebben kommer.... Tittar man på denna lista verkar det som om det vore bäst att han dyker upp om3 veckor! Men lite krut har jag allt kvar i kroppen. Får se hur mycket som hinner bockas av imorgon! Förhoppningsvis skötväska, pallen och hyllan i alla fall!!!!



Kanske passar i Stringen? Hrm...inte klar med placerandet än!!!



Dagen har annars spenderats på lekplatsen en bra stund med gungande, lånat filmer på biblan, kaffe på Solde, lång igångsättningsrunda på staden med Emelie lika underbar som vanligt förutom att man bär på 15 extra kilo!!!!

Elise kommenterade direkt tjejerna som gungade bredvid henne idag. De stod nämligen upp på gungan! Inte poppis i Mrs.jagvetvadsomärrättochfels ögon!!!!! Hon sa direkt "aj!aj!aj! inte stå gungan, sitta, farligt!" Nu visar det sig dessutom att en av de filmer vi lånade på biblan var Pippi och i den står tydligen Pippi upp på gungan och gungar. Självfallet kom kommentaren ännu en gång ikväll. "Ajajaj Pippi inte stå gungan, falit!" Ja nu börjar det snackas på för fullt här hemma. Vissa uttryck är ju bara to die for! När man hör Elise säga att något man gjort är "tufft" då kan man få sig några bra skrattanfall! Man undrar ju var de nappar upp allt ifrån!

Här kommer två bilder på gungande barn på Sagolekplatsen idag i det fina vårvädret!

  

Håll tummarna för att denna krabat snart dyker upp. Johans och mitt datum var ju satt till idag så nu är det kört för vår del!

crap också!






Kommentarer
Postat av: Lisa

He he he jag är med på listan, sweet :) Ska trycka din poster i morgon. Ska bli skönt och ha allt fixat ;D

2009-03-02 @ 00:12:22
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Tack för kommentaren hos mig!

De blev ju helsköna i guld, och bra ordval. Där var jag alldeles för mesig...

Lycka till med bebis!

Kramen.

2009-03-02 @ 12:22:35
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0