"älske-de"



Har äntligen sytt första plaggen åt lillen. En overall/åkpåse i sweat/fleecetyg  i stl 0-4 månader som man kan bädda in den lille i och som håller honom varm. Han har ju en blå fluffig MOLOoverall med för andra stunder men detta blev något som mamma fixat i alla fall! Sen har han ju Plastisockpåsen medOM den inte ryker till Tradera.
Blev så nöjd med denna att denna kanske räcker :)


Här är baksidan och andra små detaljer


En av de nya detaljerna på mina nya plagg.

Johan fick även julklappar av mig som jag ska fota och lägga ut. Pappa t-shirt finns även nu hoss MISSIRIPA!

Imorgon blir det till att ÄNTLIGEN träffa Cissi och Jonas. De kommer förbi under dagen och då ska vi bara mysa och leka här hemma, kommer ju inte så långt! Ska även ringa imorgon till barnmorskan och se om jag kan få tid till läkaren. Vill veta hur det står till så lillen inte är på väg ut än, känns lite halvt märkligt om man säger så!
En annan sak som man glädjs åt nuförtiden: Elise har lärt sig att säga "älske-de" och man bara smälter...
Tänk vad jag älskar henne!!!!

natti natti

Kommentarer
Postat av: Bella & Hugo

Nämen för tusan, knip åtminstonde ett par veckor till. Han får inte min tillåtelse att "ploppa" ut förrän om 5 veckor och mer där till. Knip nu Klara, det fixar du väl? Haha.



Rings sen. Pok

2009-01-05 @ 11:47:04
Postat av: Charlotte

Hej Klara! Kikar in ofta och läser om dina äventyr med bråttom bebis och lägenheter och allt annat, och tänker alltid att jag ska skicka ett riktigt mejl istället för att kommentera men så blir det aldrig av i alla fall. Wilda brorsdotter säger också "älskar dig" och "tycker om dig" och sånt, det är verkligen ren och skär lycka. Hoppas bebben stannar kvar ett tag till så det blir säkrare för er, massa kram//tant Lott

2009-01-05 @ 14:37:03
URL: http://lottelie.blogg.se/
Postat av: Angela!

Toksnygg!!!=)

Den kommer lille Zander trivas bra i=)



Kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!

2009-01-05 @ 15:27:45
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej På Dig!



Ville bara säga att jag tänker på dig och hoppas att ni mår fint. Ledsen att jag inte hört av mig nu när det varit mycket för er.

Hoppas bebis vill stanna kvar lite till!



Puss och Kram från lilla stan ;-)

2009-01-05 @ 20:49:10
Postat av: annica

sjuuuuuuuuuuuuuuukt snygg...en sådan vill jag beställa när det är dags, det var ett krav ingen önskan ;)

2009-01-06 @ 07:49:18
Postat av: Sara

shit va snygg vet att du är massa hemma nu men jag beundrar dig ditt flit!! pöss

2009-01-06 @ 20:00:23
Postat av: Sofia

Hej, supersnygg åkpåse, du är sååå duktig! Ska den lille heta Zander, eller har jag missuppfattat???



Hoppas den får stanna ett tag till!!! KRAM på dig!

Hälsa Elise... visst är det helt underbart när de säger "jag älskar dig" , så säger Ebbot mest hela tiden, o han är även snabb att säga Meja me, pappa me, hihi! Så underbart sött!



Kram

2009-01-07 @ 18:42:59
Postat av: Klara

En liten Sander verkar det allt att bli :) Namn är dock inte helt bestämt ännu... Men Sander heter Johan i efternamn ju och när vi gifter oss ska vi ta Ripa så därför tänkte vi att det kunde vara kul:)



2009-01-08 @ 13:42:20
URL: http://pippivogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0