Mr.Big himself!


BEBBE 09 FRAMIFRÅN

Jag har hela tiden sagt att jag ABSOLUT inte kunde se något här. Sen slog det mig nu! Om ni tänker er att bebben ligger och tittar RAKT mot er! Moderkakan ligger ovanför.
(Får nog lov att vara EXTRA tydlig här då ingen tycks se något på denna bilden- min mamma tyckte dessutom att han liknade ett lejon! Detta är alltså bara en bild på ansiktet! Under moderkakan ser man som en svart triangel. Det är det högra ögat på bebisen. Det vänstra ögat ser man inte för det är inne i den svarta dimman. Men hittar man det ena ögat kan man alltså lista ut vad som är näsa, näsborrar och läppar. Han ser ut att ha fläskläpp typ!)
Roligt, han ser ut att ha exakt likadana läppar som Elise. Johan tycker han ser ut som en Kines. Men det gjorde ju Elise med å andra sidan!



BEBBE 09 I PROFIL

Ja här ligger han och tittar rakt in i moderkakan! Man ser vänstra ögat på bilden. Och det som ser ut som cigarrettrök är navelsträngen som barnmorskan pratade om!
Den ligger verkligen FRAMFÖR ansiktet!

Han hälsar att han mår bra därinne i alla fall!!!!

KRAM, nu ska det vilas!

Kommentarer
Postat av: Angela!

sÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖt!!!!!! =)

2009-01-16 @ 09:56:00
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Gud, jag ser ingenting på den översta bilden, men jag har ju å andra sidan ett väldigt otränat öga på den där ultraljudsfronten. Sjukt spännande att ni kan se hur han ser ut i alla fall, nu är det inte långt kvar ju! =) Kram på er!

2009-01-16 @ 11:14:44
URL: http://lottelie.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad skönt ändå att det var en liten "tjockis" så han kan komma lite tidigt om han vill ;)

Såg ju på den understa bilden vad det föreställde, men den översta var en dimma för mig, haha!

Så kul att följa allt här!!!

Kramar

2009-01-16 @ 12:10:52
Postat av: Annica

Hahaha samma för mig, jag ser heller ingenting på översta bilden. Mina fantasier skenade iväg med mig. Jag ser ugglan i Nalle Puh och sen ser jag en katt på den översta bilden hahahahaha

2009-01-16 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0