mys med skruttan

Idag har det varit sammandragning gång på gång vilket har gjort mig lite nervös. Det har tom gjort ont idag till skillnad från annars vilket gör att man börjar tänka en del. Får ju bara inte komma nu! Det är MYCKET som ska fixas innan skrutten dyker upp... vissa saker är desto hemligare än andra! Vill hinna njuta MASSOR av Elise innan. Sitter och läser massor om hur man förbereder ett storasyskon. Tror nog att det är svårt att göra innan. Det viktigaste är väl att Elise måste få hjälpa till mycket och vara med i omvårdnaden av den lille. Imorgon ska vi på UL så då vet vi ju hur han växer där inne. Längtar! Första gången Johan får se honom (förhoppningsvis får vi se den "lille") live på ett ultraljud! Jag har ju tjuvkikat fyra gånger redan (v.13 Dr.Selbing, v.19 magont EKsjö, v.20 rutin UL, v.22 hjärtUL)!
Spännande!

Elise och mamma hemma i hallen. Mys!


Här är vi lite mer närvarande inför fotografen!


Elise egenhändigt tagna bild! Snyggare vinkel fick vi inte till dessvärre! :D
Bleka som spöken är vi visst med mitt i vintern!


Elise fick en så söt liten present i lördags då hennes mamma passerade förbi Marimekkoaffären kunde hon inte motstå en barnugnsvante och även en barngrytlapp! Helt ljuvliga i rött och cerise var dessa små miniatyrer. Elise och jag mös åt att jag har dem i stor modell med Unikkoblomman och hon har de små som också får hänga i köket bredvid mammas.
Såhär såg det ut när Elise lagade mat och förstod hur hon skulle använda dem.
   

Nu blir det vila framöver, vågar knappt ens sy. Måste sova nu efterom jag lämnar Elise imorgon på dagis!
natti natti

Kommentarer
Postat av: Angela!

Så jäkla söt då ungen din=) Stella lagar oxå mat med grytvantar, inte lika fina som Elise dock;)



VILA VILA VILA gumsan!!!



Kramen!!!

2009-01-14 @ 22:52:00
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Cathrine o Henry

såååå fina ni är mor o dotter!!! och grytvanten är ju super! såna måste införskaffas till min lilleman, dock ej i cerise kanske... hehe



Kul att Johan får ser er parvel idag!Säg till den lille därinne att stanna inne till 9 mars!!

Puss!!

2009-01-15 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0