fullt ös och nya projekt!

Det var inte riktigt meningen att det skulle dröja en vecka innan uppdatering kom på bloggen, men HJÄLP vad denna vecka har rullat iväg. Hinner egentligen inte sitta här framför datorn när jag har en massa annat att göra men måste bara skriva av mig för jag är lycklig!

Har varit lite diskret angående det här men i fredags var en frilansande stylist, Johanna Flyckt, tillsammans med en mycket proffsig fotograf, Patrik Hagborg, här hemma för ett "hemma hos" reportage. Kan inte säga annat än att det var en häftig upplevelse. Roligt att träffa så proffsiga människor. Underbara bilder har tagits, om man bortser från det oundvikliga porträttet som jag helst inte ville vara med på, vilka jag kommer att få ta del av snart hoppas jag. Ni andra kommer troligtvis få se vårt hem i nån tidning framöver. Processen kan dick vara lång så tålamod krävs! Men ska bli jättekul att se sitt hem i någon tidning!

En annan jättekul grej som har hänt är att jag ska sälja mina saker på Formargruppen i Malmö. Ska bli jättekul att få fixa ett skyltfönster också eftersom man som ny medlem får göra ett skyltfönster med sina saker i en månad!





Ja, som ni förstår är det fullt upp här hemma med två barn och en massa projekt!

Först väntar dock en efterlängtad tripp till Stockholm! Johan och Martin ska på Bruce Springsteen och vi övriga ska umgås.

Ska förhoppningsvis få in en dejt med Karin, Angela och Stella och kanske Annica och Emil????  Har jag missat någon?

Med andra ord så ska jag nu sätta mig vid symaskinen och gasa vidare för det behövs! Imorgon kommer Cissi och besöker oss så ikväll är det fullt ös!


KRAMAR till er alla där ute sålänge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår inte hur du hinner o orkar med allt!

Du är en riktig superwoman :)

Hoppas vi hinner ses en stund när ni kommer förbi Eksjö!!

Kram på er

2009-06-02 @ 10:54:41
URL: http://snyggteksjo.blogg.se/
Postat av: HannaN

Åh va härligt att höra om allt spännande som händer dig/er!! Guu va kul o va få visa sitt hem i en tidning, säg till när du vet mer så man kan köpa den :) Må så gott och hälsa familjen. Kanske ses en sväng till sommaren! Massa Kraaamar

2009-06-02 @ 11:49:25
Postat av: Ellan

Official congrats sister!! Som Toms mamma skulle saga: "How clever of you, well done!"

2009-06-02 @ 12:10:00
URL: http://www.skandihome.blogspot.com
Postat av: Marie

Gött mos säger jag! Massa lycka!

*kram

2009-06-02 @ 12:34:10
URL: http://enigmarie.wordpress.com
Postat av: Angela

wOw.... vad coolt!!! Fattar inte hur du hinner med allt, grymt imponerad är jag allt=)



Och du... NÄR kommer ni???? Vi vill absolut ses!! MÅSTE!!!=)



PÖSS!

2009-06-02 @ 13:06:31
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Cathrine

WoW!!!!! Vilken grej!!!! Hur roligt som helst!!! På tiden att dina fina saker och inredning får ses av folk!!!!! Jättegrattis gumman!!



Puss!

2009-06-02 @ 13:21:18
Postat av: Annika

Så roligt för dig, jättekul

kram frås oss

2009-06-02 @ 17:27:07
URL: http://alltomhugo.blogspot.com
Postat av: Maria

You go girl! Du är grym! Kjamar

2009-06-02 @ 22:22:13
URL: http://prinselias.blogspot.com
Postat av: Johan, Elise och Sander

Du är bäst!!!! Vi stöttar dig till 100 procent!

LÖÖV YA!

2009-06-03 @ 00:05:47
Postat av: Karin - Alicesmamma

Hej Klara!

Svarar här ist för mailet så får du en länk till bloggen :)



Tack igen för ett super bemötande!

Stora kramar från oss

2009-06-03 @ 09:47:16
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Annica å Emil =)

Till att börja med GRATTIS!!!!



När har du en stund över? Jag planerar gärna om för att få ses en stund. Ska ni bo här i Årsta eller?



puss å kaka

2009-06-03 @ 22:51:36
Postat av: Emma

Hej min älskade idol i vardagen :) !!!! Tänkte ta en sommartripp neråt i Sverige runt v 27 eller 28 och om ni har tid då så tänkte vi titta förbi!!! Hoppas det går att ordna för jag saknar massvis!!!!!



PUSS

2009-06-05 @ 09:29:47
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Annica och Emil

Supermysigt att ses, hoppas att vi kan få ihop det i sommmar igen. kram kram krma

2009-06-06 @ 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0