idéer om varor

En fråga till alla läsare nu!

Rangordna snälla vad ni helst skulle se i affären från mitt företag!


Walliespaket (paket med olika teman på wallies som man själv kan sätta upp)
Byxor
Omlottröjor
Haklappar ( i oändligt många färger)
Nappband
Tshirts (med tryck i olika färger)
Förkläden (i vaxtyg för barn)
Påslakanset (nya färgglada som ej funnits tidigare)
Kuddfodral (i olika teman)
Mössor (unika- ingen mössa finns i 2 ex!!!)

Vad hade ni helst sett i affären! SNÄLLA lämna kommentar så jag vet!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-06-08 @ 11:31:59
Postat av: Linda

Hoppsan, enter före skrift...:=)

Här kommer min rangordning:

1.Mössor

2.Haklappar

3.Walliespaket

4.T-shirts

5.Byxor

6.Påslakanset

7.Nappband

8.Förkläden

9.Kuddfodral

10.Omlottröjor



Svårt att rangordna då allt är såå fint!









2009-06-08 @ 11:40:12
Postat av: missiripa

TACK vännen! Kul att se vad som verkar intressant!!!

2009-06-08 @ 12:17:36
URL: http://pippivogel.blogg.se/
Postat av: Annika

hej Gumman

Ja det är verkligen svårt att skriva ordning när allt är super fint. men så här tycker jag

Kram Kram



Mössor

Påslakanset

Walliespaket

tshirt

Haklappar

Byxor

Kuddfodral

Omlottröjor

Förkläden

Nappband

2009-06-08 @ 12:33:54
URL: http://alltomhugo.blogspot.com
Postat av: Maria

Hello sweety, inte lätt att rangordna, man vill ju se/köpa allt! ;-)



Mössor

Haklappar

T-shirts

Påslakanset

Kuddfodral

Byxor

Walliespaket

Nappband

Förkläden

Omlott tröjor



Hoppas vi kan ses snart, sjukstuga är inget kul! :-(



Puss på er

2009-06-08 @ 13:40:09
URL: http://prinselias.blogspot.com
Postat av: Annika

Först gumman! Stort grattis till detta roliga framsteg för din firma som jag vet att du kämpar hårt med! SÅ skoj! :-)



Svårt som sagt men såhär tycker jag...:-)



1.Mössor

2.Haklappar

3.Walliespaket

4.T-shirts

5.Byxor

6.Påslakanset

7.Nappband

8.Kuddfodral

9.Förkläden

10.Omlottröjor



Kram kram Annika med sina killar



2009-06-08 @ 19:51:36
Postat av: Emma

Hej vännen!

Riktigt kul att det går så bra för dig!!

Så här tycker jag...

Mössor

Förkläden

Kuddfodral

Haklappar

T-shirts

Walliespaket

Omlottröjor

Byxor

Påslakanset

Nappband



Måste verkligen försöka ses snart!! Många kramar!!

2009-06-08 @ 20:01:17
Postat av: zyrsan

Hej Missy!

Har lite för lite erfarenhet av vad jag skulle vilja ha till mina barn o.O , men däremot kan jag tipsa dig (och andra som läser här) om gratis barnmat. Skriv ut och ta med i affären. Gäller tom. 15 juni...

kupongNaturNesSE.pdf" rel="nofollow">http://www.naturnes.com/NR/rdonlyres/56DAA006-609D-433A-9A0C-A3477923165A/0/digitalkupongNaturNesSE.pdf

kramkram

M

2009-06-09 @ 00:54:26
URL: http://r8bloggen.wordpress.com
Postat av: Tina

Hej Tjejen

Jag tycker att du ska satsa kommersiellt, vad säljer du?? Se arbete i förhållande till inkomst & försäljning. Allt som gör att du kan få in så mycket pengar som möjligt för så lite jobb som möjligt. Samtidigt måste det ju vara unikt men det är ju inget problem. Uppdatera din sida med nya saker ofta.



Jag har svårt att rangordna allt i ett då det känns som 2 bitar, en konfektion och en inredning. Tycker du ska köra på båda. Dina wallies borde du verkligen satsa på då du är så duktig.

Kanske skulle du kunna göra schabloner också för de som hellre målar?



Nåt som jag tror på när det gäller kläder till barn så tror jag också på sånna dräggellappar som Ebba hade när hon var liten. Lättsytt också.





1. mössor

2. byxor

3. t-shirts

4. omlotttröjor

5. haklappar

6. nappband

7. förkläden



1. wallies

2. kuddfodral

3. påslakansätt



Puss



2009-06-09 @ 08:37:42
Postat av: Erica Nelson

Hahaa..

Nu du ska en som har sjukt mkt erfarenhet av barn säga en grej.. hihi



Alla runtomkring mig verkar få ungar nu (vilket är bra då ja tycker att all amina vänner har bra gener att föra vidare)

En grej som förbryllat mig eller som inte är så konstigt egentligen är ju att alla vill ha snygga assecoarer (hur nu d stavas) till sina ungar. Detta betyder ju att du ska göra mössor till 1000 o fast jag har sett att det är långt ner på listan hos alla andra så har jag inte sett en enda unge som inte har ett nappband.. (hade jag haft en unge så skulle ja ha matchande nappband till ALLA kläderna.. hahaha



Ha d gött o hoppas att allt är bra med er..



Kraaam

2009-06-09 @ 14:23:11
Postat av: Ellan



8.Förkläden



Alors, inte latt att valja men sa har skulle nog mitt val se ut. Tror absolut pa wallies, men mer som en inrednings service. Alla ar inte lika duktiga och klarar att pilla med sant smatt. Sa du skulle nog salja det som en "personalised service".

Voili voilou



1.Walliespaket

2.Påslakanset

3.Kuddfodral

4.Mössor

5.Haklappar

6.Omlottröjor

7.T-shirts

8.Byxor

9.Nappband

2009-06-10 @ 14:23:38
URL: http://www.skandihome.blogspot.com
Postat av: Ellan

oups, forkladen kommer forre nappbanden

2009-06-10 @ 14:24:26
URL: http://www.skandihome.blogspot.com
Postat av: Matedilda

Alltså jag skulle precis skriva en identisk lista med Ellen haha så jag kør på samma!

Puss

2009-06-10 @ 19:00:10
Postat av: elise

1. Walliespaket

2. Påslakanset

3. Tshirts

4. Mössor

5. Kuddfodral

6. Nappband

7. Omlottröjor

8. Byxor

9. Haklappar

10.Förkläden



Anledning till walies i förstahand: de jag sett över internet av dina barnsrum är riktigt fina- har nog samma smak där. Du verkar ha unisex tänk och de flesta i affär är mycket tjej, rosa fjäril, killar: bilar. ok, lite hårddraget med..

2009-06-12 @ 23:06:46
URL: http://navelludds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0