blandat

Det enda man väntar på...jaaa... ni vet! Men idag ska jag ju till barnmorskan så får se vad hon säger... Antingen kommer väl ett jätteglatt eller bittert inlägg ikväll då!


Hedvig och Stellan kom på besök efter dagis.
Det var bara att ge snutte, napp, tofflor, vatten, välling och pyjamas till båda- går liksom inte att skilja dem åt!


Projekt som har färdigställts i mitt underbara Marimekkotyg som har legat och suktat länge länge på hyllorna. Blir nog en kudde i soffan som kan matcha på något sätt!


Mitt lilla syhak, som jag just nu knappt kommer in i med magen. En klädkammare som är omgjord till syhörna.
Perfekt att kunna stänga om sig!
 

Har äntligen fått upp en anslagstavla som klätts i gul/vitprickigt tyg!

Ja nu ska det krypas vidare här hemma- kommer inte så långt om ni förstår.

Nu ringer det på dörren...
... hann inte dit innan människan hade gått!

Too bad- väntade mig inte någon heller för den delen!

Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

Det var nog TV-pejlaren, lika bra det...

2009-03-06 @ 15:11:23
Postat av: klara

nej men det betalar vi numera- inga studenter längre!!! :D

2009-03-06 @ 21:27:13
URL: http://pippivogel.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Vilken mysig blogg :)

Här kommer jag kika in mer :)



la till dig bland favoriter :)



ha en toppen dag :)

2009-03-10 @ 11:48:36
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0