UMAS, smyckesrea & hörselkontroll!!!

God afton

Lilleman sover som vanligt. Han sover som bäst och mest fridfullt mellan i stort sett 20.00-23.00. När "mammaKlaraälskling" (som Elise så underbart kallar mig) är som tröttast vid 22.00/23.00 snåret DÅ ska han gärna upp och helst få i sig en nattslurk innan han går i ide några timmar... SURT!

På tal om slurk- BVC tanten var ju här förra måndagen och då visade det sig att Sander bara vägde 50 gr mer än när vi kom hem från BB. MEN idag var det en vecka sedan han vägdes och han hade gått upp till 5200 nu! Snart förbi födselvikten alltså!

Här kommer några få bilder på lillen i ny missiripa outfit och även en sliten mamma... inte sliten i psyket men återhämtningstiden var dock segare med snitt än en vanlig förlossning. Har varit hos min barnmorska idag och snittet såg tydligen bra ut. Känns konstigt men men. Hon tycke även att läkaren skulle anmälas. Detta ska jag ta tag i nu framöver har jag tänkt. Mitt HB var 104 nu i alla fall så det är på rätt väg!!! Från 60 på snittet, 88 på väg hem från BB och nu 104! Känns bra!

Såhär trött ser mammaKlara ut....


Sander ser rätt trött ut han med för den delen :D

   
Bästisarna passar på att leka efter dagis! De är bara för underbara!

Sander har fått hörseln kollad idag då det konstaterades att han hör perfekt- de fick nämligen ingen respons på BB på hans vänstra öra- men det känns ju bra!

Nu ska jag hämta Flisan på dagis och sen blir det lite matlagning, amning, städning, amning och AMNING!!!!
What a life nowadays!

Ska nog passa på att lägga upp lite smycken på tradera med. Har några färdiga här hemma som jag tänkte rea ut. Dumt att de ligger här hemma och skräpar- en påskpresent till någon kanske????

Gå in på www.missiripa.com under Till Mamma finns smycken. Det är 30% rabatt som gäller!!!! Kanske något att fynda till påsk eller mors dag som kommer upp snart! På nybeställningar är det dock ordinarie pris.

Kommentarer
Postat av: Bella och Hugo

Vad fina ni är, tycker att du ser oförskämt fräsch ut. Igår hade jag ordentliga förvärkar, blev helt i chock, kände ju ingenting med Hugo innan dagen D, men här trycker det nu på ordentligt. Känns som om den tar huvudet och studsar mot mitt bäcken, ajajaj. Ska till BM idag och Hugo får följa med, mysigt. Vi har minism i ikväll kl 18,00 och Hugo just loves it! Tänker på er. poK

2009-04-01 @ 11:36:37
Postat av: Annica

Härligt att få lite updates ifrån er =) Så himla mysigt att se lilleman och stora systern! Håller med ovanstående..du ser verkligen fräsch ut, härligt.



massor med kramar

2009-04-01 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0