Utmanad

Härmed utmanar jag Angela, Cathrine, Emma, Evelina, Lisette och Marie. Det är bara att svara spontant!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Kerstin var 30 cm lång, hon hade tjocka små armar med veck och små händer där fingrarna spretade." Nostalgiboken...


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Soffans vänstra armstöd.


3. Vad såg du senast på TV?

Law & Order- Special victims unit. Men somnade efter hälften.


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

08.03


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Nyheterna, en buss som kört av mellan Vänersborg och Trollhättan- och jag som är född i Vänersborg, men bodde i Trollhättan!

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
När var det??? I förrgår för att posta kalasinbjudan till Elise kalas!


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Gick igenom min mail, och sedan alla bloggar jag följer samtidigt som jag tittade på Nyhetsmorgon på TV4.


8. Vad har du på dig?

En skitful orange "animation"gratistshirt som Johan fick när han vann nån tävling på hotellet på Rhodos! Pinsamt!!!!


9. Drömde du något inatt?

Att jag också skulle få barn- det enda jag tänker på så det speglar väl sig i mina drömmar!


10. När skrattade du senast?

Härligt att säga att det är svårt att svara på- måste ju betyda att man skrattar rätt ofta i sitt liv! MEN igår kväll sa Elise något roligt när Johans sa något knäppt som jag reagerade på. Hon sa "Men halledar!" bara för att jag sa det! Tänkte såklart på dig Cissi och bara skrattade.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Min egentillverkade kurbitswallie, en jättestor favvotavla från Axel i orange som hänger över soffan, en svartvit tavla över TV:n,  pingvintavlan med alla kända konstnärers autografer (Picasso, Matisse, Mirò, mfl..) i olika färger- me like! och sist men inte minst en Stringhylla fylld med KAOS, dalahästar, fotografier, Babuschkor och mina första lackskor.


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja det är väl rätt konstigt att se en stupfull man försöka ta sig in i sin port klockan 21 en tisdagkväll....hrmmmm.


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Rolig sysselsättning!


14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Ojojoj! Det var väl nån film på TV eftersom senast vi var på bio var i maj förra året! Men jag gissar på Beckfilmen i söndags! Trist!


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?

Köpa mig loss från CSN och SEB, köpa loss min familj från sina, sen skulle jag köpa ett underbart litet sommarställe på Österlen och ha råd med att bara jobba med sånt som jag verkligen skulle vilja! Jag skulle även ha ett pysselrum där jag skulle knna tillverka saker till hemmet och till andra- utan att ta betalt! Vilken dröm!


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.

Jag har varit med i en film när jag var liten som hette "Mamman som försvann"!!! hahaha


17. Tycker du om att dansa?

Yes, I löööv- tycks ha smittat av sig på dotra min!


18. George Bush?

Nej


19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?

Elise skulle ha hetat Stella men det blev en Elise, Sander skulle hetat Selma om han hade varit flicka... Tänk att det aldrig blir som man vill. Men skulle man få en flicka i framtiden blir det väl Selma då och om det blir en pojke (ser dock tveksamt på att vara gravid IGEN!!!!) kankse en liten Artur ändå!?!?!


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Kan ju inte svara annat än JA eftersom jag gjort det tidigare och vet fördelarna! Skulle gärna ta en svensk time-out i kanske 2-3 år och bo i Paris eller någon annanstans med barnen så de får lära sig franska.


22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"Surprise!" Tillsammans med alla jag älskar!


23. Vilka sex personer vill du ska svara på dessa frågor?

Här har ni! Angela, Cathrine, Emma, Evelina, Lisette och Marie.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej gumms!



Jag har antagit utmaningen!! Kul tidsfördriv!!



Hoppas du och maggen mår bra!!! Tänker på er!! Lillkillen är snart ute nu ska du se!! Ska bli så kul att få se bilder på han sen!!



Stora puss o kram till er

2009-03-06 @ 13:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0