Oaklake

Ja eller Eksjö....

Lördagsförmiddagen spenderade vi hemma hos min kusin Mattias och Anna och deras två barn Kalle och Lisa. Lisa är 3,5 och Kalle fyller snart 7. Helt underbart att träffa dem varje gång! Mycket roligare för barnen med eftersom Elise kan gå nu. Lisa och Elise lekte och busade som ni kommer se.

image266

image267

 

Sen skulle de på barnkalas så vi hade följe bort dit eftersom vi skulle hälsa på farfar Mats på brandstationen....

image270

image271

image272

Farfar Mats är ju ambulansförare så Elise fick sitta i ambulansen och titta in hur det ser ut. Hon passade på att kuta omkring också haha

image273

image274

Solglasögon har ju varit ett faktum för mig denna helg. Med tanke på hur underbart vackert väder med strålande solsken och förkylning.....

På kvällen var det middag och grillning hos familjen Lindström, tyvärr inga bilder från dimman...hahaha nej jag tog det lugnt för en gångs skull eftersom jag inte mådde prima direkt! Typiskt!!!!

Jaha detta var då lördagen....

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella!

Vilken mysig helg=)
Så söt hon e lilla Elise, o så coola kläder=)
KRAM KRAM!
Krya på dig, inge kul o vara sjuk i detta härliga väder o spec inte om man ska åka bort juh.
TJING!!!

2008-04-21 @ 11:45:35
URL: http://minstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0