update

Det har varit mycket nu att fixa de senaste dagarna...främst eftersom vi åker iväg imorgon på överraskningen som J fortfarande inte vet var han ska.

I måndags var vi väl inte så krya...men promenix blev det och slappande på balkongen. Sen syddes det ju en hel del också. Igår blev det ett par snickarbrallor åt Elise som hon är sååååå söt i. Här meckar hon ute på balkongen. Leker trädgårdsmästare:) Nåt har hon allt fått från sin mormor vill jag lova! Det ska ju börjas i tid!

image280

image281


Igår var vi och tog bort det onda från kroppen och magen...das spiralen.... skööööööööööönt! Så nu får vi se vad som väntar under sommaren...förhoppningsvis i alla fall!

Idag var det tjockisklubben as usual... och fet var ju verkligen nåt man fick känan på idag eftersom man hade visst gått UPP ett halvkilo...får väl se det som om att man gått ner så mycket sist. Som Lisette så klokt sa (hahahha) "man vill ju inte att folk ska tro att man är anorektiker eller så. Vi hade ju blivit så yunna att det var tur att vi lagt på oss lite!" Hahahaha!!!! Vid lunch mötte vi upp Cathrine och Henry. Guuuuuuuu så stor han blivit "lilleman".... De är ju här nere i skåneland på besök eftersom cats föräldrar bor i Lund. Riktigt kul att ses. Tack snälla för det UNDERBARA messet jag fick sen!!!! My beloved friend. Man kan ju ha sina duster ibland men när det väl kommer till kritan vet man ju vilka som är ens RIKTIGA vänner! Inte sant!?!?! Henry grät ju som vanligt när han såg mig...stackaren! Han kommer nog aldrig att vänja sig vid mitt otäcka ansikte! hahaha

image282


Cathrine fick nog finare bilder än jag på lunchen men här är de två Bugabooidiotbebisarna i alla fall. Båda med nya suffletter :-)

Ja nu ska det packas ner torr nytvättad tvätt för kl 7 imorgon är det dags. Då hänger vi med Johan till jobbet för att träffa hans elever och kollegor innan det bär av till flygplatsen.

Sov nu sött allesammans så får vi se var vi bär av...det avslöjas inte förrän på fredag hahaha!!!

kraaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Annica

Ha en trevlig helg nu. Kram på dig i massor. puss

2008-04-25 @ 07:23:39
Postat av: Annica igen....

jooooo en sak till. Sjukt fina hängselbyxor, jättefina. Och den brunaktiga suffletten till din väns bugaboo var ju även den strålande vacker.

2008-04-25 @ 07:25:13
Postat av: Emma

Hej Gumman, blir det försök till ny bebis i sommar? nyfiken :) Jag skrev ett svar till ditt urgulliga inlägg på samma ställe in case u haven't seen så att säga. Miss u like crazy, årstiden ger mig flashbacks från förra året!!! KRAM

2008-04-25 @ 20:30:45
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Angela & Stella!

TACK själva=)
Och jag vet, hahahahahhaha, att det stavas med e på slutet, haha, såg du inte att det stod rätt på iaf ETT ställe;) e:na måste ha trillat bort. Nu e de där igen iaf;) hahahahahhahaha.
Hoppas ni har d mys resten av helgen.
PÖSS!!!

2008-04-27 @ 09:20:34
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Kristina

Hej! Tycker det ar kul att kolla in har och se vad ni hittar pa for bus. Elise ar sa sot att det ar helt gaaalet. Kalle ar hemma nu och kollar pa F1 sa jag flydde snallt fran lagenheten sa han far sitta dar i lugn o ro samt slippa mitt klagande. :) Hoppas ni far en trevlig resa vart ni an ar pa vag. Kramar fran London

2008-04-27 @ 13:50:47
Postat av: Cathrine o Henry!

JA!!!! Det var UNDERBART att träffa er!!! Så glad att du är min vän och att vi har möjlighet att se snär vi är nere i Lund!! Vill ju träffa er ofta!! Och Johan såklart!!Har kollat Angelas blogg och sett hur mysigt ni hade i Sthlm hos dem, så nu väntar jag på bilder här så jag får se vad Johan tyckte om sin överraskning!

Btw, kommer ni till Linkan i maj!? Du nämnde något om det! Kan ni inte stanna en natt hos oss då? Vore kul!
Nu ska jag fixa och städa lite!
Puss!!

2008-04-27 @ 15:10:49
Postat av: Charlotte

SJUKT fina byxor! Det är nästan så überstudenten i alla dess bemärkelser blir sugen på en unge, bara man får klämma på den såna där fina kläder. haha. Och om ni ska komma till Linkan i maj så måste ni höra av er, vore jätteskoj om vi kunde ses i alla fall någon liten stund. =) Massa kram!

2008-04-28 @ 13:25:45
URL: http://charlotte.studentnatt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0