family living

Måste ju bara förtydliga lite... hrmmm. Kanske några undrar varför mina /MISSIRIPA grejer inte var med i det senaste numret av FamilyLiving. Jo, reportaget blev framskjutet till nästa nummer, det står i slutet av tidningen.

MEN jag har fått mail nu av inredaren på tidningen som bekräftade att både lapptäcket, Elise jacka och en lila wallie skulle vara med på fotograferingen imorgon. Det var ju lite roligt  :-) Trodde bara att lapptäcket skulle vara med så positivt överraskad!

Det var allt för denna kväll, vi har finfint besök av André och Siri.

Voilà natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Då måste du berätta när den tidningen är ute, så man kan köpa den!!

Jättekul ju... du är ju värsta kända designern nu ju ;)

Kram

2009-02-26 @ 10:05:34
URL: http://snyggteksjo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Å har varit med om samma nästan. Jag sa till mina vänner att jag skulle vara med i söndagsbilagan i aftonbladet den söndagen. Men jag sa fel helg,så många ringde och fråga om de bytt ut mitt hem mot simon och thomas. ha ha. Måste spana in dina grejer i nästa family livin, ska få tummen ur och prmunera!

2009-02-26 @ 22:32:38
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0