pics update

     Ja det har ju varit rätt dött här på bloggen! Har varken haft tid eller ork för den delen mitt uppe i uppackning och sjukdomar!

MEN här kommer en massa bilder från de två veckor som har gått.


Crazy Banana Granny! Elise var väldigt tveksam till detta! Men idag nä hon såg bilden sa hon "mormor banan huvudet!" Ja det kan man ju lätt påstå!


Ja mormor Helena är ju bara för snygg helt enkelt. Nu inser man var man har fått konstiga tankar ifrån- kan väl knappast säga att jag tvekar att hon är min kära mor! Vi är ju rätt lika ser ju jag med! :)


Ja Crazy Banana Granny klistrade upp bananetiketten mitt i pannan- kan ju säga att detta har hänt många gånger sedan dess!!!


Elise mitt på köksgolvet i nya lägenheten! Mitt i KAOSet!


Mitt bland flyttkartongerna satte Elise sig i sin nya kappa (som hon vägrat att prova förrän denna dag!!!!) och sjöng "Hej allihopa" och började snacka om dagis och samling!


Första frukosten på plats, inväntar mormor och morfar... Hur jag missade ta foto när de var här är helt otroligt! Men men, de kommer förhoppningsvis snart igen! Saknar dem redan! Det första Elise har sagt nu flera morgonar är "mormor soffa" hon tror fortfarande att mamma ligger där ute i vardagsrummet och ska busa! :(


Vår traditionsenliga kaffe intas på lördagar på Solde tillsammans med favoriterna!  Här sitter ELise och Hedvig i fönstret och äter bulle och dricker världens godaste äppeljuice!



Våra gullungar!


Kiviks äppelmust är suuuuuupergod!

Kommentarer
Postat av: Marie

naaaaaw

2009-02-08 @ 21:05:18
URL: http://enigmarie.wordpress.com
Postat av: Emelie

Har mormor godkänt bildupplägget? ;-) Bilden på henne själv skulle vi kunna nominera till någon fototävling för den är helt kanon!!

2009-02-10 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0