projekt

Tur att man har en massa projekt mitt i allt elände och smärta... problemet är väl egentligen att de mesta kräver en stunds sittande by the sewing machine! Idag har inget sytts då jag varit mestadels sängliggandes dessvärre.

Håller tummarna för att det ska bli bättre imorgon (det bästa vore väl om HAN behagade komma ut!!!) så jag kan sy följande:

- amningskudde
- saccosäck åt lillen istället för babysitter
- påslakanset till vagnen
- fixa bärsjalen
- klä om sittpallen
- sy kuddfodral åt Pink Friday!
- klä anslagningstavlan som införskaffades på Bauhaus idag!

Ja det är en hel del kvar att göra...


ja what will tomorrow bring är en bra fråga!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag hjälper gärna till óch syr, om jag får vill säga? Skämt och sido, du är helt fantastisk!

MEN, ta det lugnt! Vi hinner....

2009-03-04 @ 00:18:00
Postat av: Charlotte

Nu fick jag dåligt samvete för att jag är en av tjatmostrarna, haha. Men vi trodde väl allihop att han skulle kommit nu? Håller tummarna för att han tittar ut snarast så du slipper ha ont mer och kan vara hemma när Elise fyller år! Kram!

2009-03-04 @ 10:18:41
URL: http://lottelie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej, hej... oj vad du sliter in i det sista!!! Ta det lungt!!! Ta hand om dig o vila mycket innan HAN kommer! Spännande, det ska bli! Kram på dig!

2009-03-04 @ 10:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0