Ute ur skogen

Har ju som sagt varit i Linköping över tisdagen på ett uppdrag. Fixa en trollskog åt lille Henry. Natten till tisdagen kan jag väl inte påstå bestod av så mycket sömn då det tog längre tid än tänkt att fixa klart allt...när man har en vattkoppsfylld kinkig och ledsen Elise i knäet går det faktiskt före. Resultatet blev att jag nattade mig själv kl 3!!!!!!!!! OUPS! Tåget gick 08.14 på tisdagen så med tre timmars sömn i hjärnbagaget begav jag mig iväg till stationen. X 2000 var det ja! Min mage gjorde revolution efter bara en halvtimme och vetandes att det var drygt två timmar kvar gjorde inte saken bättre. Men fler besök på den mobila WCn blev det inte i alla fall. Jag hatar numera officiellt X 2000 och illamåendet om följer...

Nu tillbaka till skogen. Började så smått med att montera stenarna, svamparna, trädstam mm... En uggla, en igelkottsfamilj med tre barn (varav en som tappat bort sig i skogen), en ekorre, en fågelholk, två troll och en MASSA löv senare var väggen färdigmonterad. Till detta hörde en leksakspåse som är uppspikad på väggen, 5 olika roliga kuddar och gardiner som matchar. På trädstammen sitter även två fotoramar uppspikade med Henry och mamma i ena och Henry och pappa i andra. Jag tror Cathrine blev mycket nöjd, hon var ju rörd över detta då hon själv önskat sig en trollskog sedan barnsben. Jag blev själv riktigt nöjd då jag hade allt i huvudet om hur det skulle se ut. Känns skönt att det blev som man tänkt sig!

Här kommer bildbevis i form av en film!
 


och lite bilder....





Hoppas att detta är OK med C att dessa bilder av ert hem publiceras. Antar att dina är mycket finar med tanke på val av kamera. Får be C t abilder sedan när rummet är färdiginrett!

TROLLKRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ellan

Woaw! vad fint!! Kan jag ocksa fa en trollskog i mitt rum?

Puss pa er och grattis Lilleman fran Moster Ellan

2009-05-14 @ 11:14:31
URL: http://skandihome.blogspot.com
Postat av: Linda

Gud vilken fin o mysig trollskog!!

Du är så himla duktig Klara!!!!!!

Puss

2009-05-14 @ 11:43:24
URL: http://snyggteksjo.blogg.se/
Postat av: Annica

Shit shit shit shit wow

2009-05-14 @ 22:20:02
Postat av: Bella

Har berättat för alla om din skog, var så J'vla imponerad. pok

2009-05-15 @ 22:36:08
Postat av: Annika

Jätte jättefint! :-)



Du är duktig vännen!



Kram kram

2009-05-16 @ 12:09:53
Postat av: Annika

Ballerinakex!? Pyttsan! Haha...skulle jag aldrig stoppa i min mun nuförtiden...alldeles för många points! :-)



Kramar från redighetsministern själv... :-D

2009-05-17 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0