Elise och Ebba på lekplats, mm...

Här kommer du utlovade bilderna!!!

image256

Ebbas mormor Kina är ute på promenad med Elise 13 månader och Ebba 16 månader.

image257

Elise ville ge Ebba en kram.... detta är minerna INNAN

image258

Men det ville inte Ebba... detta är minerna EFTER kramen! Elise tittade på Ebba först sen började även hennes läpp att darra och hon blev jätteledsen. Fattade nog inte vad hon gjort för fel. "Så gör ju min mamma hela tiden! hrmmmmmm...." :)

 Den mest "normala" bilden på mammorna och barnen!!!

image260
De sitter så skönt när de leker...lite mer viga än vi vuxna!

image261

Bruttorna på lekplatsen!!!
image262

Elise var glad en liten stund när hon gungade! Inte så ofta nuförtiden. Mycket roligare att bara gå runt efter alla andra barn!!!

image263

Så fin bild på mor och dotter!!!!


Ja det var allt! Håller på att ladda upp två videos också. En där flickorna leker och en där Elise gåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååår!:)

Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha,vilken härlig "före och efter" bild du lyckades få med=) Gungbilden däremot e hemsk... Kramis!

2008-04-17 @ 12:59:45
Postat av: Katarina

Åh, vilka schyssta skor Elise har, vart har ni köpt dom?
Fin blogg btw!

2008-04-17 @ 18:32:38
Postat av: klara och elise

Hej Katarina! Do I know you eller är det bara mina mummybrains som inet kopplar kanske!?!?! Elise skor kommer från ZARA! Helt underbart coola är dem! me såklart från pojjkavdelningen!!!!:)

2008-04-17 @ 18:45:00
Postat av: Katarina

Hej igen!
Näe vi känner inte varandra. Jag klickade mig hit från Angelas blogg.
Tusen tack för svar, då vet ju jag var vi ska åka imorgon! :)
Ha en bra kväll!
Tjing!

2008-04-17 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0