inlägg försvunnet....


 

Trodde nästan att det var ett aprilskämt men hade skrivit ett jäätelångt inlägg och så var det bara borta... inget skämt dessvärre!!!!! Nu orkar jag inte skriva ett nytt och långt så det blir förkortat helt enkelt!
_______________________________________________________________________________________

Ja det har som sagt inte gått att blogga på flera dagar så det blir en snabb resumé.... En bild säger ju mer än tusen ord så jag satsar nog på bilderna istället....

image221
Mössor till 1000.... och till salu SNART!

Vad gäller företaget osv har det ju hänt en del... Var på Malmö Nyföretagrcentrum i torsdags och pratade med en trevlig man där som hjälpte mig med min affärsplan, budget och frågor... 0hju350 000 skulle jag behöva sälja per år för att det skulle gå runt så den planen är lagd på hyllan sålänge. Nu blir det jobb som gäller eller studier och hemsidan vid sidan av för extra cash. Beräknas öppna inom 2-3 veckor på webbadressen www.missiripa.com. Det var det ja. Kommer även att försöka sälja via kanske homeparties och så vidare...

image208
Cissi och Jonas var ju här i torsdags och fredags. De fick prova på hur det är att ha en ettåring...en lätt sådan i och för sig!

image217
I lördags var det kalas hos Tina som fyllde 21. Massor med goda tårtor och en massa bus med morbror blev det för Elise del i alla fall!

image216
Lek med ballonger e ju kul!
image214
Och tofsar för första gången...små men visst finns de där haha

På söndagen var Johan och Elise ivåg hela dagen nästan. De lekte, grävde i sanden och busade. De tog en massa fina kort även!!! 

image213
image212
image211
image210
image209

Igår var det mammafika som gällde hemma hos Evve. Lisette, Johanna, Evelina och jag träffades med våra småttingar...eller Elise är ju rätt stor nu i jämförelse... Jättemysigt och kul var det. Fick en massa fina bilder på alla knytena med! Men ingen på Elise...har ju ca 2000 anda så det är ju rätt lugnt!

image218
Goe & glade farbror Melker. Hur söt är inte han på en skala då!!!!!!
image219
Lilla söta Bella lånade Elise mössa när hon låg så sött och kontemplerade i vagnen innan hon somnade. Vilken blick!
image220
Och Liam...elelr får man säga Evve??? Så lik han är sin mamma här alltså. En go gladskit som fick ställa upp som modell för att jag skulle kunna testa nysydda byxor och mössor i storlek 62/68! Perfekt modell och söt är han  ju med:)

Det var alles for today!!!!

KRAM
// EN bitter Klara som har blivit av med sitt inlägg!

Kommentarer
Postat av: Cathrine o Henry

WOW, så du hare snart ditt eget företag!! Såååå häftigt!! Mössorna är urhäftiga!Vad kostar den? Vill ha en med moln på till lilleman! :-) Så vill jag ju beställa en sufflet till vagnen också, vad tar du för den? Kan du göra en vårig tills vi kommer till Lund? Vet du har mycket, så BARA om du hinner! :-)

Hoppas allt är bra med er iaf, så gôtt att uppdatera sig här på bloggen! Kul att se lillan växa och bli stor!!

Puss till er i massa!

2008-04-01 @ 15:11:24
Postat av: Emma

Jag bokar en hjärtmössa!!

2008-04-01 @ 17:46:18
Postat av: Angela & Stella!

så fina bilder=)
men du, inlägget e nog kvar. kolla på arkiv. har hänt så för mig med ngn gång=)
ja, vore ju skoj om ni ville komma o kolla vårt slott=) kunde vi grilla lite i solen=)

Kram kalas!!!

2008-04-01 @ 17:49:10
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Johanna

Gud vilka fina bilder på de små.. Riktiga sötnosar. Du måste skicka bilderna till mig

2008-04-01 @ 19:53:25
URL: http://Johannabillsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0